Thursday, August 9, 2012

Sereni & Shentel Hairband

Hi there! Ingatkah post saya sebelum ni pasal hairband Sereni & Shentel?  Kan saya bilang saya ada order tu hairband.  Bila saya sudah order/buat pembayaran, saya terima emel dari pihak Sereni & Shentel.  Rupa-rupanya kita boleh pilih pulak hairband yang kita mau from the menu instead of seperti yang dalam gambar and..... yang paling bestnya tu... kita boleh customize sendiri itu hairband! Woww!

Actually, saya order yang ni Bespoke Gift Set.  Saya fikir kalau saya order yang ni saya akan dapat sebiji macam ni la.   Rupanya kena suruh customize pulak.  Lagi best!



So, tanpa membuang karan saya pun customize la ni hairband Blair melalui website dorang.  Of course la dalam fikiran saya mau yang colour pink :).  Eh! Macam saya punya la pulak kan.  Padahal ini hairband mau kasi as a birthday gift to my friend.  Ahakss.... (Wait and see.... kalau chantek..... nahh... hakmilikku la. Hahaha)

Jadi kamurang maukah tengok hasil design saya?? Tengok saja la bah ya.  Bukan juga rugi kan. Hehehe...

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?

Tadaaa........
My Blair Hairband



Tantek kah??? Sukanya aku shocking pink begini ni... tapi malang sekali aku tidak jadi order yang ini.  Kerana... aku takut colour sebenarnya bukan seperti yang di gambar.  Bila aku view dia punya website...  The Blair Shocking Pink colour is actually like this.  



Macam fuschia kan.  Padahal yang ni guna ribbon base shocking pink. Namanya pun sudah Blair Shocking Pink tapi aku tengok macam fuschia jak.  Memang la i love fuschia tapi aku ndak yakin dengan kombinasi fuschia dengan batu colour orange.  So, i decided to choose passion fruit for the ribbon base colour.  A bit like sweet pink.  Hopefully begini la kejadian sebenarnya nanti. Nice kah kamu rasa?? (Eh! Kalau kamurang mau main-main untuk customize pun boleh ni.  Just click jak ni link.  Siok and fun bah)




Untuk hairband seterusnya iaitu Block Party ada senang sikit mau customize pasal yang ni tidak melibatkan batu.  I decided to choose colour Tangerine (orange) and Tropics (blue turqoise).  So, hasilnya......


?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?

Tadaaa........
My Block Party Hairband


Ndak sabar sudah aku mau tunggu pos dari Sereni & Shentel.  Harap next week sudah sampai jadi boleh jugak dipakai untuk Hari Raya.  Toinkkk....  Macam untuk aku jak nie.  Hahaha.... wait and see..... nanti aku tayang di post akan datang ok.  Gtg.  Mau packing dulu.  Bisuk mau pg KL shopping Raya.  Weehooo................. 



1 comment:

Anonymous said...

You can always refer the colours that you wish with the products we have in the other category like what you have done with the shocking pink. Avoids you of having the colour that you don't like. That's a better idea =)