Wednesday, January 21, 2015

First Reunion Dinner St Ursula Convent Secondary School (Class of 1988-1992)

Majlis makan malam sempena reunion SM Konven St Ursula Tawau (class of 1988-1992) yang pertama telah berjaya diadakan pada 27 Disember 2014 jam 7.00 malam bertempat di Hotel Promenade, Tawau.  Tema malam itu ialah merah/hitam.  Seramai hampir 50 orang bekas pelajar telah hadir ke majlis ini.

Selain makan malam, pelbagai acara telah diadakan seperti sesi karaoke, cabutan bertuah, games, slideshow gambar-gambar lama, tarian jamilah/poco-poco/sakitnya tuh di sini/chicken dance etc.

Tak banyak foto yang saya masukkan dalam post ni sebab actually saya belum terima lagi foto yang lain-lain.   Anyway, bah… tingu la sikit-sikit foto ni ya.  Let the photos tell the story…...

(Yours truly - dengan muka yang gumuk)


(From left:  El-Liza, Neng Suznie, Me & Aryati)

(From left:  Siti Rabiyah, Andriah, me)

 (From left:  Zarina, Jennifer, Me & Siti Rabiyah)

 (My BFF Paulina & me)

(From left:  Paulina, Norizan, Mr Tan Hock Seng, Kamariah & me - belakang tu Arsyati)

Ini la AJK Makan Malam Reunion.  Orang-orang yang bekerja keras untuk menjayakan majlis ini. Ehem-ehem… saya pun turut terlibat okay…

(From left:  Juliana, Asmiati, Noraini, Zarina (Pengerusi Penganjur), Kamariah, Norizan, Me, Paulina, Siti Rosidah, Arsyati, Kartina & Boon)

 (Bergambar dengan chinese friends.  Ada yang aku ingat nama dan ada yang lupa nama tapi muka memang familiar la)


Yang ni gambar group photo.  Jangan la tanya nama dorang semua ya.  Aku memang tak boleh ingat sudah ni.  Hahaha… bayangkan… ada yang sudah 22 tahun tak jumpa.  Huhuu…. 22 tahun??? Macam tak caya ja kan.  Ya la… lepas saja SPM kiranya aku sudah menetap di KK.  Lamanya tu.  Bila jumpa kawan-kawan lama ni perasaannya macam baru juga semalam meninggalkan SPM.   Hahaha…rupanya sudah 22 tahun.  Sob-sob-sob...


Gambar santai jam 11.30 malam time orang semua sudah berpulangan ni.  Kami sempat berfoto kasi habis filem.  Hahaha… Why i look like a minnie mouse??? Becausenya….


I was chosen to be one of the Minnie of the Night!! Kekekekek….


Me and my friend Neng Suznie telah menang undi dan terpilih jadi badut malam itu! Hahahaha…. Comel tak kami???  Itu saja la gambar dinner untuk malam tu yang saya mau kongsi.  

Oh ya… sebelum majlis makan malam tu, kamiurang sempat lagi photoshoot di sekolah pagi tu ya.  Banyak foto sebenarnya.  Tapi cukup la 1 keping ni saja group foto.  Tak ramai yang dapat datang pagi tu.  So, here it is… bergambar dengan t.shirt merah dan hitam yang ada nama kamiurang.  Hihihi.



Oh ya… makan malam kami yang meriah ni masuk akhbar Utusan Borneo bertarikh 9 Januari 2014.  Glamour makkk… hahaha…

Yang di bawah ni pula masuk akhbar Borneo Post tapi tak ingat tarikh akhbar bila.  Macam 2-3 hari selepas majlis makan malam tu. 


 Lucunya mukaku di sini.  Nasib la bukan color.  Betul-betul minnie mouse bah.  Hahaha… 

Harap tahun ni ada reunion yang kedua… kerana… aku rindu bangettt sama semua kawan-kawanku.  Adakah kerana faktor umur mengakibatkan kita mau merapatkan hubungan silaturahim bersama kawan-kawan??? atau ???

#feelingconfused #feelingsad #feelingrindu #feelingmacammacam #feelingold #omaigattt


THE END