Monday, February 9, 2015

Armaatelier RTW Untuk Dijual

Ni saya ada beli baju RTW dari Arma Couture tapi belum pernah pakai ya.  Actually saya minta tolong adik saya beli baju ni di KL.  Baju ni memang cantek… cuma warnanya tak sesuai dengan kulit saya.  May be sebab saya ni jenis suka warna baju yang terang-terang kot.

Material:  Top Sequin, Skirt Chiffon
Color:  Champagne
Size:  M
 Price:  RM799.00



Nah tengok ni.  Saya suka bah fesyen baju ni.  Kena lagi dengan top nya jenis sequin.  Sayang juga mau jual baju ni.  Menurut Arma Couture, design baju ni hanya ada 24 helai sahaja dijual di seluruh Malaysia.  Size M paling laku ya.




Sila rujuk carta di bawah untuk measurement - size M ya.





Untuk makluman, ada sebiji batu tertanggal tanpa disedari.  Tapi tak berapa kelihatan.  Rasanya batu tu ada jual dekat kedai-kedai manik dan boleh ditampal semula.

Kalau baju ni tiada orang nak beli... apa boleh buat la.  Terpaksa la raya tahun ni mak memaksakan diri untuk memakai juga.  Hehehe…  Tapi apa-apa hal pun, raya tahun ni saya tak perlu susah hati sebab saya ada 5 pasang baju raya tahun lepas yang belum berpakai.  Hehehe.  

Sekiranya berminat, bolehlah  emel saya di ladyfamila@gmail.com dan tinggalkan nombor handphone anda.  Saya akan jawab melalui email/whatsapp.   Thanxxx…