Friday, January 23, 2009

Happy Belated Birthday Cumie

To my fren - Cumie @ Saima...
Happy Belated Birthday....
10 January 2009
Semoga panjang umur dan ditambahkan rezeki lagi...

Ko suka kah hadiah ni?? Sorry la lambat bagi hadiah. Aku masih ingat tahun lepas masa birthday Jojo, ko ada cakap sama aku supaya aku hadiahkan ko jam bling-bling tahun ini (hmm... siap request... hahaha). Sebenarnya lama sudah aku mencari jam yang sesuai untukmu tapi banyak yang tidak memenuhi kriteria aku. (Baru aku sedar ooo yang rupanya aku ni cerewet kalau mo kasih hadiah sama orang). Masa aku balik Tawau hari tu, aku kira mo beli jam tangan di Tawau saja sebab kebanyakan butik-butik di Tawau ada jual jam bling-bling. Tapi malangnya kebanyakan jam yang dijual amatlah outdated, buruk dan berkarat lagi tu... alamakk.... Tauke kedai lagi siap terpegun tengok jam tangan aku yang bling-bling tu. Hahahaha....So, ini la dia... harap ko suka la... Since aku bercuti pada hari ini... so ko kena claim hadiah ini dengan "orang" ini. Biar... kasih tambah ko kerja sikit walaupun aku tau ada banyak dateline hari ni, surat-surat KPT yang hendak dijawab tu..... hihihi. Senang jak bah ni... tak susah... Ok, "orang" yang dimaksudkan ni adalah:-
1. "orang" ini adalah sahabat saya...
2. Dia suka makan...
3. Pandai memasak pulak tu.
4. Dan pandai bergaya....
5. Apabila saya bercuti dia la ganti saya... hahahaha... nah... tau sudah jawapannya kan. Kan aku sudah bilang senang.... Satu opis pun boleh tau jawapannya. Hahaha... (P/S: Thank you "orang"....)

1 comment:

CathJ said...

bertuah badannnn....dapat kawan mcm Chinadoll...dapat jam bling2...