Wednesday, July 11, 2007

Good bye PRADA....

Aku nak tarik balik statementku pasal handphone PRADA yang aku idam-idamkan tu. Aku dah tengok handphone PRADA tu live... siap pegang, test, try... (cuma terlupa pulak aku suruh cina tu tangkap gambar aku time aku test try phone tu... kalau tak, boleh jugak masukkan gambar aku dalam blog ni... tu baru laa... The Sexy Daredevil use PRADA! Hahahaha). Aku tengok tu handphone tidak laa sehebat mana pun. Iklan dalam majalah/komputer jak yang melebih-lebih. Macam tidak worth it la... function pun kurenggg.... harganya pulak RM2800 (after discount ya). Tauke kedai cuba convinced aku, "Ini handphone limited edition. Cuma ada 30 set dijual dekat Sabah. Itu leather aah... (casing), jual harga dalam RM1000 lebih".

So, kesimpulannya aku tak jadi beli handphone PRADA tu. Sebab bila aku pegang-pegang tu phone, nampak macam handphone biasa saja. Sekarang ni tengah dok fikir/survey2 handphone apa yang patut dibeli. Laki aku siap promote aku suruh beli tu i-phone apple. Tengok website ni. Canggih giler i-phone tu. Tengah laku macam pisang goreng dekat US. Kalau aku dapat iphone tu... confirm aku simpan blink-blink. Tapi malangnya handphone tu belum boleh diguna di Malaysia. Kesian kan... Hmmm tak apa laa... cari lain la nampaknya.

Kah handphone bling-bling ku ini jugak yang jadi idamanku??

No comments: