Monday, September 3, 2007

Murder She Wrote

31.8.2007 jam 10.00 malam, kira tanggal keramat jugak la.... kucingku si Ketot dilanggar mati secara kejam oleh lakiku sendiri!! Bila lakiku panggil aku bagi tahu yang dia terlanggar si Ketot, terkejut dan takutnya aku mo tengok. Masa aku tengok si Ketot tu, aku tengok dari jauh jak. Time tu dia sudah menggelupar. Darah berperancit-perancit habis mengalir di tiles. Aku tidak sampai hati mo cerita or describe macam mana cara kematiannya. Kesian... tapi apakan daya.... sebab lakiku tidak sengaja. Laki aku pun turut sedih. Apa ndaknya, kucing ni pun sudah lama tinggal dengan kami. 3 tahun lebih laa gitu. So, jumlah kucing yang ada sehingga ke tarikh hari ini tinggal 10 ekor la. Twinkle, Twist, Tiger, Nikos, Black, Baby Hitam, Baby Putih @ Tinkle Belle, Belang, Kurus dan Vacuum.