Friday, September 21, 2007

BlackBerry

Terkejut macam tidak percaya.... ingatkan bos-bos saja yang kena bagi handphone free ni. Rupa-rupanya PA pun dapat.... tapi bukan semua PA dapat yer... ehem-ehem... cuma PA kepada Pegawai Utama jer... Sudah tu.... bukan handphone sembarangan/murahan tau... it's blackberry you.... bukan dewberry.... boleh guna internet 24 hours.... oh.. please be jealous of me.... hehehehehe... Tapi... handphone ni, bukan laa hakmilik aku... kira hakmilik ofis la... tapi di bawah jagaan aku... maknanya... untuk kegunaan aku jugak... Selamat laa duit aku.... tak payah sms guna handphone peribadi aku lagi. Aku baru dapat handphone ni kelmarin. So, masih blur lagi. Banyak kena belajar.

Eeee.... gemuknya jari aku!!! (Reyvina... ko biar betul.... ko tiada skill tangkap gambar la)

No comments: