Monday, November 26, 2007

Selamat Pengantin Baru ...

25 November 2007, aku dan ofismate telah pigi menghadiri majlis perkahwinan di Kinarut. Actually, pengantin perempuan ni adalah bekas rakan sekerja kami. Tapi sekarang dia dah pindah ke ofis lain. Tak banyak yang mo dicerita di majlis perkahwinan tu sebab kami pun datang lambat ke majlis tu. Masa kita orang datang, pengantin lelaki dah nak sampai. Tapi tak sempat nak bergambar dengan kedua pengantin pasal banyak orang tangkap gambar dorang ni. Kalah-kalah artis youuu.... Hehehe

Selamat Pengantin Baru Sue .... Moga berkekalan hingga ke anak cucu....

Apsal aku nampak gumuk?? huaha...
Ini mesti si Sue yang terlampau slim!!


Muha tak mo lepaskan container biskut

Ini laa anak si Yai (kira anak buah pengantin lelaki la)
Sejibik mcm rupa bapanya. Tak mau senyum lagi tu.

No comments: