Wednesday, November 14, 2007

Take a break...

Ok kita berenti dulu crita-crita makan ni. Asyik-asyik crita makan, boring jugak kan. Iklan dulu la. Mo dengar crita shopping?? Trip kali ni ke KL tak brapa banyak aku shopping. Al maklumlah... old moon.... So, ini la dia barang-barang yang tidak seberapa ....

Blusher DIOR. Ini adalah blusher yang kedua aku beli. Memang bagus.

Wallet purple cute - untuk Aziah sbb menggantikan kerjaku semasa aku cuti.



Purse cute. Belum tahu mo bagi dengan siapa.



Jam tangan shining-shining...

Hair Accessories beli di Bonita & Chamelon



Lipstick MAC (Limited Edition/datang dengan 2 lipstick & 1 lip gloss & free cute purse)



MAC Eyeshadow Silversmith & Eyeliner (Kena la beli sbb di Sabah belum ada jual MAC)

Dan ada laa lagi beberapa helai baju-baju sexy-mexy yang aku beli tapi tak sempat tangkap gambar. Nanti if ada masa baru tangkap gambar & letak dlm blog ni. Tapi kali ni tak da pulak aku beli kasut/beg. Sebab kasut-kasut yang sebelum ni pun masih belum dipakai. Lagipun, kasut yang dijual tu pun masih kasut lama yang dia pamerkan 2-3 bulan lepas.
To be continue....

No comments: