Monday, January 14, 2008

Cellnique


Baru aku sedari... setelah hampir 2 bulan ni rupa-rupanya, aku telah memakai hampir keseluruhan product muka ni. Ya. Namanya Cellnique. Product ni daripada US. Actually, sister aku yang promote product ni dengan aku. Mula-mula aku cuma pakai dia punya Sebum Gel saja. Untuk kurangkan black/whiteheads. Sebum Gel ni kira betul-betul berkesan. Terus kurang jerawat aku.
Since Cellnique sudah ada buka salun di KK, so senang sikit la aku berkunjung ke kedainya untuk buat facial. Lagipun, salun ni selalu ada promosi. FYI, ada 3 salun yang telah aku kenalpasti ada jual barangan Cellnique. Lavender Beauty di Beverly Hills, Being wellness di Palmsquare CP dan Cress Moment, Warisan Square. Tapi Cress Moment ni cuma jual product sahaja. Facial tiada la.
You all patut cuba dia punya facial. Kira ok la. First trial untuk cell renewal treatment cuma RM98.00 (triple mask lagi @ 2 jam gitu). Kedainya pun cantik dan selesa.

No comments: