Monday, January 28, 2008

Wish List 2008

Ini adalah sebahagian daripada wishlistku untuk 2008 dan mungkin akan bertambah-tambah dari masa ke semasa.
OSIM Urobic. Macam best jak benda ni.
Since aku pun tak pandai exercise so aku rasa benda ni memang diperlukan.

Ingin mengumpul atau membeli sekurang-kurangnya 60 pasang kasut untuk tahun ini memandangkan kasut-kasut lama telah disedekah kepada orang. Tapi bukan la kasut branded... tak mampu aku beli Christian Lacroix....


Ada keinginan mau mempunyai MAC Brush set. Kalau ada offer mungkin akan dibeli.


Teringin juga ada laptop berwarna pink supaya aku boleh hias dengan bling-bling.




Bercuti bersama laki ke Jepun di musim sakura.... bila tu agaknya ya....


Mau jugak try ni La Mer. My next moisturizer kot...



LV Sunset Boulevard. Kalau beli tentu mahal. Jadi, mungkin gambar ini hanya sebagai tatapan hari-hari saja.


Guess Jeans yang penuh dengan crystal di pocket belakang.
Tunggu dia jatuh harga 50% kot... baru aku beli.


Jeans Levi's Ladies Style - Cut to reveal you....
kalau potongannya ngam dengan aku... semestinya aku beli.


No comments: