Sunday, February 10, 2008

Last Day @ KL


Hari ke-7/Terakhir (9 Februari 2008)


Kami check-out hotel jam 11.30am. Hari ni kira last day shopping. Kononnya mo membeli kain. Tapi sebelum pigi beli kain, kami singgah ke Lot 10. Aku beli baju lagi.




Beli baju ni di Galleria, Lot 10


Baju ni beli di Butik Tangoo


Sebelum bertolak ke Jalan TAR, isi perut dekat Dome. Kali ni aku order pasta (Tak ingat nama penuh makanan ni). Sedap dan pedas.




Lepas makan, kita orang terus ke Jalan TAR. Ini lah kain-kain yang sempat dibeli. Kalau ikutkan mo beli lagi banyak tapi masa mencemburui aku.



After kelam kabut beli kain, kami terus balik hotel untuk ambik beg dan bertolak ke KL Central. Ngam-ngam masa pun sudah jam 5pm. Flight kami ke KK jam 9.15pm. Masa di KLIA, aku cuma beli mascara ni. Ada banyak jenis mascara yang aku pernah try. Tapi setakat ni, ini juga yang paling best.


Loreal (buy 1 free 1) - RM72 only. Kira cheap!!



Sempat posing you.... dengan beg baru.... jangan jelesss....



Masa di KLIA, terjumpa dengan si Edrus. Rupa-rupanya kami satu flight. Bukannya saja satu flight, malahan satu barisan tempat duduk! Aku masuk kapalterbang terus tidur sebab ngantuk. Sudah dekat satu jam aku tidur, rupa-rupanya kapalterbang belum terbang sebab rosak!! Semua orang kena suruh keluar. Laa.... buang masa aku satu jam ja duduk/tidur dalam kapal. Kita orang kena suruh keluar dari kapal dan kena kasih voucher makan free sementara menunggu kapal dibaiki. So, kami keluar dan kena naik train sebab kena makan di Gate C (International). Terasa pula macam nak pigi overseas bila masuk Gate C. Hmm.... bila agaknya dapat pigi makan angin lagi ni. Kami makan di Deli France.


Jam 1pm, kami semua berkumpul semula dan diminta masuk dalam kapal dalam jam 1.30pm gitu. Kena kasih kapalterbang lain sebab kapalterbang yang sebelum ni rosak. Nasib baik esoknya hari Ahad. Tak la aku sengsara. Bayangkan kalau esoknya aku kerja.... kweng-kweng-kweng.


Sempat lagi kami in-flight shopping. Mulanya lakiku yang mati-mati mo beli perfume. Oleh kerana dia offer aku, mesti la aku mau walaupun aku bukannya mo sangat beli perfume ni.


Ini pilihan lakiku - Burberry


Perfume Agent Provocateur menjadi pilihan aku kerana botolnya yang unik macam telur naga Harry Porter dan namanya pun pelik dan jarang ada jual di pasaran rasanya. Tapi macam menyesal jugak aku sebab harumannya terlalu kuat. Hmm... ini kes terpedaya dengan cakap stewardess la ni.

Ini gambar anak Edrus bersama gula-gula kaki & Barbie Doll yang baru dibeli di Gate C.

Kami sampai rumah dalam jam 4.00 pagi. Kucing aku si Kelabu @ Smoky menangis menyambut aku. Rindu kot. Kah minta kasih keluar dari kurungan. Hehehehe

No comments: