Wednesday, June 11, 2008

1 Borneo Shopping Mall


Mau tau cerita? Sekarang ni... topic perbualan hangat adalah pasal 1 Borneo Shopping Mall yang baru dibuka minggu lepas. Sana sini orang bercerita pasal 1 Borneo ni. Al maklumlah.... East Malaysia's Largest Lifestyle Hypermall la katakan...

Since 1 Borneo ni terletak sebelah UMS ja... boleh dikatakan hari-hari kami lunch di sana tapi aku belum sempat la meround habis memandangkan masa mencemburui aku. Terpaksa aku jeling-jeling dari jauh. Aku dapat merasakan butik-butik sudah melambai-lambai memanggil aku.... tak sabar aku weekend ni mo meronda....

Setakat ni, kedai-kedai yang aku nampak sudah buka adalah Nine West, Levis, Charles & Keith, MCKY, MNG, Polo, Braun Buffel, Esprit, Skinfood, Crocs, Asics, Hang Ten, Body Glove, Adidas, Axezz, Nichii pun ada... Habib Jewel, Tomei and many more....

Yang bakal dibuka.... Euromoda, MAC, Make Up Store, Guess, Watson, Guardian, Bodyshop, Tune Department Store, Giant, MO Outlet etc. Oh my God... tak sabar aku. Tak payah susah-susah aku menyoping di KL.

Lain lagi kedai makan dia best-best... Monday tu kami makan dekat Penang Village, yesterday makan dekat DOME (oh... i love Dome), hari ni makan dekat Old Town White Coffee, besok tak tau dekat mana pula. Tapi yang aku nampak sudah buka : Starbucks - 2 tingkat siul kedai dia...., ada pizza hut, chicken rice shop, Big Apple, my God... Sushi King pun ada!! Banyak lagi la. Tak sempat aku round habis. Pokoknya... agenda utama hujung minggu ni adalah 1 Borneo.
P/S: Oh ya... GSC pun ada ya... so, tak payah pergi tengok wayang jauh-jauh. I wonder if Novotel Hotel sudah buka kah??? Ada sesiapa yang tahu?