Monday, September 22, 2008

Our 8th Wedding Anniversary

2 September 2008 yang lepas, kami menyambut ulangtahun perkahwinan kami dengan serba sederhana. We celebrate our anniversary dengan berbuka puasa di Hotel Hyatt. Hubby telah bagi bunga dan kad. Sebenarnya aku tidak expect langsung dapat bunga dari dia coz aku dah beberapa kali cakap dengan laki aku supaya jangan bagi aku bunga. Bukan apa... membazir... bagus lagi kalo dia bagi aku bunga plastic daripada bunga hidup. Sebab bunga hidup ni tak tahan... 2-3 hari jak. Lepas tu layu, berbau busuk dan akhirnya dibuang... Buang duit jak kan. Tapi .... sudah dikasih/dihadiahkan... apa boleh buat... terima aja la... Terpaksa laa aku puji-puji dia. Bukan apa... takut nanti tahun depan tak dibagi apa-apa... bikin panas pulak! Hehehehe.

No comments: