Monday, October 13, 2008

3 kali sakit hati - kweng kweng kweng

Yesterday tengahari aku jalan-jalan ke Wisma Merdeka. Menyempat la aku singgah ke kedai favourite aku yang banyak jual accessories tu. Sekalinya aku ternampak cincin ini! Bersinar-sinar... sukaaaanya aku dengan cincin ni.... 3S... shining, shimmering and splendid!! Tengok gambar ni. Sampai susah mo digambar pasal silau.


So, dijadikan cerita, salesgirl tu telah menegur jam aku.... dia kata jam aku lawa (kembang la aku kan... hehehe). So, dia tanya brapa harga aku beli. Then aku pun bagi tau la. Dia pun terkejut. Rupanya, kedai dorang pun pernah menjual jam yang sama (cuma lain colour) tapi jenama yang sebiji... dengan harga RM380 sedangkan aku beli dengan harga RM598. Aduh... jauh beza harganya tu. Sakitnya hati aku dengar.... teramat-amat sakit hati. Sudah la terasa ditipu... sakit hati diketawakan lagi oleh laki... dalam masa yang sama sakit hati lagi pasal teringat kisah jam tu yang terjatuh dan tercabut crystalnya. 3 kali aku sakit hati!!
Tapi nasib baik hatiku telah kembali pulih dan digembirakan pagi ini kerana telah dihadiahkan cincin ini oleh si Ros sebagai hadiah harijadiku.... hehehehe. Mesti korang heran macam mana Ros boleh belikan hadiah ni kan sedangkan aku baru tengok cincin ni kelmarin. Pasal aku bagi tau dia la aku mo tu cincin... hehehehe... Dia pun bergegas terus ke Wisma untuk belikan aku hadiah ni tanda dia sayang aku la tu kan. Thank you Ros... i lap u... muahh....

3 comments:

Unknown said...

Aduh kesiannya ko...

Anjang said...

mmg sah ko ni ratu kerdip....memang menyilaukan!!!

fine silver jewelry said...

Salam,

cantik cincin. saya pun suka...