Thursday, October 9, 2008

Kisah jam bling-blingku (Sad but true)

Mulanya aku tak mo beli.... tapi... aku takut nanti malam aku tak boleh tidur... jadi, untuk kasih puas hati... aku terbeli la juga....hehehe.... Entah jam apa ni. Jenamanya SK Watch. Salesgirl tu siap bagi tau aku yang si Ikin, Mawie punya girlpren pun beli jam ni... tapi dia beli colour lain la since jam ni datang satu-satu colour. So, aku ambik la warna pink as you all know i love pink. Siap dorang kasi tunjuk aku video clip si Ikin tengah membeli jam tu di situ. Jam ni di beli di Gloe, Warisan Square.

So, ceritanya begini... aku baru beli jam tu hari ahad lepas dan nyawanya baru 5 hari la di tangan aku ni. Bulih-bulih time aku tangkap gambar jam ni tadi (Gara-gara mo update blog la ni), jam ni telah terlepas dari tanganku dan jatuh bukkkk!!!! Nah kau!! Bertaburan crystalnya di lantai!!! Sedihhhhhhhhhhhh nya aku........ kalo tak silap aku 9 biji crystalnya jatuh dan aku cuma jumpa 7 biji saja. Sedihhhhhnya.... Swarovski crystal lagi tu.... Huahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............ esok terpaksa aku bawa jam ni pigi kedai tu balik, kalo-kalo boleh dia pasang semula crystal tu since dia cakap ada warranty seumur hidup!! Entah betul kah tidak. Aku takut dia bagi alasan nak hantar pergi korea etc lagi untuk buat benda ni.