Thursday, October 23, 2008

New York-New York, here we come!

Yesterday Zally belanja aku makan tengahari sempena my birthday di New York - Tq Zally... Eh.. bukan di New York City ya. Aku maksudkan New York New York dekat 1 Borneo tu. Kira first time la makan di situ dan sedap juga la. Banyak makanannya.
Lihat gambar menu nya yang menarik ni. Macam majalah ooh...

Ini makanan yang kami order
Sedap la minuman Bloody eyeballs tu. Rasanya macam ada campuran minuman gas Zapple + Blueberry+Laichee. Hmm... camana tu rasanya ya? Korang rasa sendiri la. Macam ada pelbagai jenis minuman yang perlu ditest di kedai ni. Aku tak sabar explore.... bila ya??
Pizza tu pun ok... kira sedap juga la. Pasta/Penne Tomato tu sedapppp.... aku suka. Spaggeti tu pun sedap jugak... betul-betul meatballnya besar - So, aku namakannya giant meatball la. Eee... pokoknya macam aku suka la makanan-makanannya. Semua jenis western food. Next aku mo try makan dia punya Giant Yankee Burger.

1 comment:

mzn said...

sedap bunyinya...teringin mau pigi sejak my in laws kasitau...tp blm te-pigi...fam...i tagged u...visit my blog aaa