Saturday, October 11, 2008

What's in my bag?

Aku kena tag oleh ajelin!!! Ini yang best ni!!! Ini first time kena tag. So, bersemangat mo buat benda ni.
Be brave and explain to your fellow bloggers what lurks inside the handbag.

1. Dump the contents of your handbag in a pile.
- Done...

2. Take a photo of your handbag and the contents. - Nah... tengok my Galliera PM yang dah buruk ni.

Hmm... banyaknya barang. Patutpun berat. Sakit bahu aku.
LV Wallet (Duit, IC, driving licence, credit card, ATM card, duit), 3 ketul handphone (N95, Iphone, Blackberry), camera Canon Ixus860IS, sisir rambut, Tempat coins LV heartshape, tempat lipstick, 3 biji clip rambut bling-bling, Vicks Inhaler, Pendrive, Dequadin (pasal lately sakit kerongkong), Handyplus yang tercicir (Patutnya dimasukkan dalam wallet), MAC Powder, kunci ofis, kunci rumah, dan beg wrislet untuk simpan make up kecil-kecil - sebab tak sempat make up di rumah.

Barang yang hilang dalam beg ini:

Kunci kereta pasal laki pinjam kereta ketika aku tangkap gambar ni dan Panadol (kerana kehabisan stok. Hmm... kena beli la lepas ni)

Ini pula apa yang terkandung dalam beg wrislet tu(Dior Blusher, Bodyshop Concealer, MAC & Bodyshop Eyeshadow, MAC Eyeliner & Eyebrow Pensil)


3. Tag others who might want to embarrass themselves.

Haa... ini yang aku suka ni. Kalau boleh banyak kawan-kawan yang mau ditag ni. Cuma aku tak tau blog dorang. Ada kah tidak ni.

1. Elsa

2. Beeps

3. Kimora

4. Neetot <----- Jangan main buyuk! Tolong kasi keluar semuanya. Tiada main scan-scan dulu.

5. Muha

6. Agee


8. Cik Kam <---- aku wonder samada perempuan ni pakai handbag kah?? Wallet tak aci ya!

9. Cumie

10. My Mummy <-----mak aii... beg dia... beratnya mo 5kg. Macam ada emas dalamnya.


4. Answer these questions :-

* What's the most important thing in your handbag?
Semua....yang ada di dalam tu. Tu la diangkut ke sana sini. Makin besar beg tu, makin banyak la barang diangkut. Afterall, itu la kegunaan beg kan.

* What's the most embarrassing thing in your handbag?
Hish... mana da... mana ada yang memalukan....

*What's the smallest thing in your handbag?
My bling-bling diamond sticker yang sudah tercabut-cabut daripada handphone. Bikin kotor beg saja.
*Is there anything illegal in your handbag?
Let me think.... hmmm.... nope!

4 comments:

Anjang said...

wah ngutuk aku....kekeke. Aku pakai handbag dan memilikinaya tapi malas nak pakai cos khuatir sakit bahu mcm kau tu. Lagipun terdedah kepada peragut untuk diragut. Hanya pakai pada certain occasion sija....!! Ehem mesti tak percaya kan!!

Alicia Kee said...

buruk ko cakap??? bah buruk meh kasi aku...hehehehe

Anonymous said...

Buruk... pasal sudah lama bah... tapi masih antik. Hehehe.. Kasi ko??? Aset tu nyongg... mana boleh main kasi-kasi. Kalo berani, beli dari aku!! Aku jual harga yang berpatutan.

Alicia Kee said...

kakaka....ko jual harga 2nd hand pon aku ndak mampu beli...tggu la kenak nombor baru aku beli..hihihi