Sunday, November 2, 2008

Little Shoes

Nah kan.... lain yang dicari, lain yang terbeli... semalam konon jalan-jalan mo cari birthday present untuk kawan. Tapi akhirnya terbeli present untuk diri sendiri!! Nah.. ini yang aku tak suka ni. Hahahaha... Nasib baik murah!! Mesti laki aku bising pasal buat semak di dressing table. Hahaha.... rasakan... sapa suruh belum buat almari khas untuk simpan accessoriesku. Kweng-kweng-kweng...
Tengok cincin gumukku... berjijir...


Yang kasut warna hitam ni pulak aku gantung hair clipku. Cute kan.



9 comments:

Anonymous said...

cutenya tu barang... nanti aku balik aku mau beli jugak... hehhe

amoi said...

oooi...ada jugak barang ni di KK? Ada aku ternampak di Sunway Pyramid(new wing) minggu lepas. Terus aku ingat kau bah. memang cute barang ni.

CHINA DOLL said...

Brapa harganya tu moi? sebab aku dpt RM35.90

Blossom said...

So cute lah Mi...

amoi said...

harga...lupa aku. tapi ndak mahang lah. lebih kurang lah kali sama harga mu

Anonymous said...

mie....so bling2 lah. creative juga you ni ye...

Anonymous said...

Adui mimi ..cantiknya very classic & beautiful. Mcm pernah jua ku nampak di kl tuu tapi tia ingat dimana dan berapa harganya.

Shazwani Hamid said...

oh woww... verry nice collection!!!

beli kat mana heels tuh?? hehe. sangat cantik lar!

CHINA DOLL said...

To Wani,
TQ. Beli di KK. Murah saja... RM35.90. Cute kan.. hehehe.