Sunday, March 29, 2009

From Shanghai with L.O.V.E...

Hello....  Chinadoll sekarang tengah berada di Shanghai sambil mem-blogging. Hehehe... Hari ni masuk hari kedua berada di Shanghai.  Macam menyesal pula aku membawa si PinkyMAC (pasal bikin berat) memandangkan di hotel kami ni ada disediakan perkhimatan internet termasuk PC nya sekali. Hehehe... Kami menginap di Hotel Sofitel Hyland di Nanjing Road East. Hotelnya very marvelous!! Bilik bersih, cantik, syampu dan sabun guna product from Loccitane dan yang paling penting katilnya/tilamnya kingsize bed dan baru! (Tau laa selama ni aku selalu dapat 2 katil single ataupun katil single yang disambung menjadi satu. Bila tidur badan jadi sakit pasal terasa garisan pemisah di tengah-tengah katil tu) Setiap jam 6pm-8pm ada free minum-minum/cocktail di tingkat 30. So, tu la aku boleh guna internet di situ.  Tapi sebenarnya daripada bilik kami pun memang ada free internet.  Jumpa lagi... aku mau sambung window shopping.... Bye...

P/S:  Cuaca di luar sejuk betul. 9 celcius. (Musim Spring konon di Shanghai tapi tiada pun bunga berkeluaran. Pelik. Mungkin masih awal Spring.)

2 comments:

Alicia Kee said...

best nyaaaaaaaaa.....aku mau souvenier...hahahha

CathJ said...

Ohhhh....di Shanghai rupanyaaaa.....wowww...best....post byk2 photo yaaa.....masih pakai buts kah??? hihihi....