Saturday, March 14, 2009

Picture Tag by Herda

Instruction:

Go to your photos folder in your computer. Go to the 6th folder of photos. Go to the 6th picture in that folder. Put the picture on your blog and a description of it. Invite six friends to join the challenge. Link them in your blog and let them know they have been challenged!



Picture Description : 
Wah....dalam banyak-banyak folder gambar.... gambar ni yang terpilih!! Untung mummy angelku ni -  si Elizabeth Ginsos pasal wajahnya termasuk dalam blog aku. Hahahaha.... Gambar ni diambil semasa kami mengikuti rombongan lasbella KEKAUMAS ke Indonesia pada tahun 2007.  Aku tak ingat la nama tempat  kami bergambar ni. Tapi yang paling aku ingat, lawatan kami ni memang burukkkk!!!  Macam-macam berlaku sepanjang lasbella ni.  Bas rosak la, orang lambat bangun la, orang bergaduh sampai mo berpukul, sikit masa untuk shopping la, machet la, ada orang ketinggalan bas la, orang kena tahan di balai pasal merokok dalam kapalterbang la... eee.... dasyat la... Moral of the story, kalo mo ikut rombongan/lawatan pigi ke mana-mana pastikan jangan terlampau ramai orang.  Bayangkan, kami ikut ni rombongan dekat 60 orang - sampai guna 2 buah bas besar. Apa pun, aku suka gambar ni pasal aku slim di sini. Hahaha...

6 Perempuan yang kena challenge untuk buat tag ini:
1. Elsa
2. Cathj
3. Kimora
4. Karen
5. Alicia
6. Zue

2 comments:

CathJ said...

Ohhh....tag lagi.....ok...sabar....sabar....aku kumpul...nanti buat semuanya yaaaaaaaa.....

Anonymous said...

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.