Monday, March 2, 2009

Ular Sawa


Tolongggggg...... sindrom aku sudah datang!! Aku jadi pemalas!!! Malas-semalas-malasnya. Haaku sudah jadi macam ular sawa.... huuwaaah..... aku malas buat kerja!! Even kerja-kerja ringan pun aku malas mo buat.  Contohnya, tukar handbag, pakai accessories, kemas dressing table, kemas my wardrobe, even blogging pun aku malas... apa lagi ya? oh...pakai gincu lepas breakfast or lunch pun ndak terbuat (OMG!!! Aku betul-betul sudah jadi orang akaun!!! Tapi kes ni harus dimaafkan pasal terlalu sibuk di ofis sampai lupa or tiada masa mo buat).  Aduiii... Apa sudah mo jadi oooh??  Kerja aku asyik makan non-stop, tengok tv dan tidur.... itu jak.... Terasa sudah ada tambahan lemak-lemak ni... Aduii....Nah... betul-betul ular sawa kali ni. Matiiii laa... die la ni macam.   Start minggu ni kena ikut laki turun pigi gym la.  Hakuuu takut nanti aku bertukar jadi anaconda la pulak!! Makkk aiii... touch wood!!

5 comments:

Agee said...

aii gambar ular tu bah bikin takut.. gelii sya tgk. ingatkan ko jumpa ular di kawasan rumah ko .. kakakka

Alicia Kee said...

itu biasa nak...aku pun kadang begitu.datang opis mcm orang dalam pantang.langsung ndak bermake up..pakai baju mcm mau ke pasar.di rumah apa lagi tidur tidur tidur...

Unknown said...

hehehe...ndak terbayang aku kalo ko jadi anaconda (^_^)

Ina said...

ingat ada pet baru tadi hihi...sama la kita, mcm start2 malas mau meng-update kan blog

CathJ said...

Kau malas kah....kau nda pakai gincu kah....peduli lah.... TAPI itu gambar sang ularrrrrrrrrrr......... ayoyoooooooooo.............kasih buang lah................!!!!!!!!!hahahhaha