Wednesday, January 27, 2010

Hair

Aku mau rambut macam model ini... huk huk huk... bolehkah??? Macam aku dah bosan dengan rambut lurus ni. Tapi kalo buat rambut curl pulak buat muka aku nampak gemuk dan lebar macam talam. Adehhh... macam mana nie???? Eeeeeeeeeeeee....................... i hate! i hate!!!



Ermm... cuba la aku kurus macam nie.... kan best. Huahuahua.... (mesti orang akan cakap aku sot sebab mau kurus macam model ni. Hihihi. Biar laa apa orang mo cakap... for me... 
kurus is fashion. Hohoho...)


Wahhhhhh..... ni lagi satu....chantekkkkk nya rambutnya.... i want... i want.... jam tangannya pun chantekkkk.... i like..... i like.... semua pun chantek laa.... Hmmmm..... Tapi sebenarnya.... ni model pun rambutnya cuma kena set bah ni. Hehehe... kalau dia cuci sendiri nie... konpom rambutnya pun kembang menggerbang.   Maaaanaaaaa ada chantek begini. Huhuuuuuuu.....


4 comments:

CathJ said...

hahahaha... pasal tu la aku gi konon keriting hujung rambut... nah sekali lepas cuci..padan muka... mencari minyak rambut bah...hehehhehehe...

Borneolady16 said...

aku pun mau rambut mcm tu, tp tiap kali aku p curl mesti end up p set d saloon coz nampak serabai ni..byk maintence lagi tu. klu mls mcm aku confirm tu hujung rambut rosak...

Ina said...

bukan kau sdh kurus ka?? aku tgk bdnmu bukan main slim...part muka tu buat la excercise muka jd jawline timbul hehehehe

thealey said...

Web Site q5f47j8r84 louis vuitton replica handbags replica radley bags z9v51m0g78 replica bags new york replica gucci bags u3m61o6r15 replica bags wholesale replica bags in gaffar market hop over to this website x6i42v9q84 replica bags china free shipping