Tuesday, February 9, 2010

It's 10am

Heyyyy.... mari sini dekat-dekat.... saya mau buat iklan ni.  Saya mau bagi tau sama kamurang... ada satu restoran ni, me and orang ofis selalu lunch di restoran tu.  Nama restorannya 10AM Cafe yang terletak di Alamesra (satu baris dengan Maybank, restoran tu di corner). Restorannya boleh tahan - cantik dan bersih.  Makanannya kira sedap juga laa... orang bilang... not so bad?? dan harga makanannya kira okay juga la setimpal dengan makanan itu.  Layanan pulak kelassss gitu!! Hehehe... maybe pasal kami ni regular... sehinggakan tauke kedai siap bagi free cake sebagai dessert - yummy lagi tu keknya. 

Mari kita tengok dia punya keadaan restoran.  Nah... ini la dia....


Boleh tahan kan??


Ni gambar-gambar kami ketika makan-makan di sana.


Mari kita tengok gambar makanannya yang pernah aku makan sebelum ini ya.  Lama sudah mau blog pasal restoran ni tapi tiada masa.  So, akhirnya aku kumpul semua gambar-gambar makanan yang pernah aku rasa.


Singapore Fried Mee Hoon


Tom Yam Seafood


Mee Goreng Mamak


Mango Fried Rice
(Ini menu macam kira specialitynya laa... selalu pun kami order ini pasal simple dan paling murah - RM10 with minuman)


Chinese Fried Rice

Foot Long Dog (Tak ingat namanya)


Nasi Lemak Rendang Daging


Ramen Seafood


Semua makanan di atas come with Ice Lemon Tea.



Oh ya... kedai ini juga ada menjual pelbagai jenis kek.  Ini salah satu gambar kek yang pernah dimakan - Black Forest Cake.   Kalau pandai melayan tauke kedai... silap haribulan, confirm dapat free kek ya!! Hehehe...



Rating:  **** (Good)

5 comments:

Agee said...

terliur aku tgk gambar2 makanannya.. maklum la almost 2 weeks sudah aku tidak makan proper meal.. Mbak ku di sini (Jogja) preggie pula, jadi pandai2 la kami (penyewa2) cari makan sendiri .. nasib baik next week balik kk lagi .. :)

CathJ said...

Nah... tambah gemuk sudah saya.. gara meningu photo2 makan ja... hahhaha

lain kali mau cuba ni... ;-p

rahma said...

i've been to this restaurant jgk and ya, the was delicious!! sapad!! i heard the chef's a lady and she's foreigner... will go to tht cafe again soon :)

Kniedaz said...

blogwalking...^_^

Kiko Pika said...

mahal gilak d sini...haha. (: