Tuesday, September 28, 2010

Hello Kitty Tea Set

Hadiah seterusnya yang aku dapat hari ini adalah tea set Hello Kitty from Shelly & Patrick. This one i like very-very much oooh.  Shelly cakap sama aku kan, ini tea set dia beli dua set sebab katanya Patrick pun mau juga bagi hadiah untukku.  Hihihi.  (Bertuahnya aku.... huhuuuu)  Tapi sempat lagi dia buat pengakuan.  Dia cakap dia cuma angkat ni hadiah pigi ke kaunter bayaran dan akhirnya dia suruh si Patrick yang bayar. Huhuuu.... Bertuah punya bini.... Punya siokkkk. Ahahaha....  Thank you Shelly... you are the best!! Love you both!  Semoga kamu berdua bertambah dimurahkan rezeki... (Terharu aku dapat dua set ni. Khikhikhik)




Nah... chantekkan??? pink... geramnya aku...


1 comment:

CathJ said...

adui...di mana dia beli ni.... aku pun mau.... teramat nya comel!!!!! nasib2 tiada blings.... kalau tidak... aku kasih masuk tgn ku di dlm komputer curi 1.. ;-p

*tears* amat suka.. ;D