Thursday, September 23, 2010

JC Earrings

Entah kenapa ya.  Belum pun sampai lagi tarikh sebenar harijadiku.  Tapi hadiahnya awal pulak sampai. I mean, dorang kasi hadiah awal kepadaku. Hairan la.  Tapi bagus jugak la. Itu ertinya orang ingat sama aku.  Eh silap.  Correction... itu tandanya.... ORANG SAYANG SAMA AKU.... Hahahaha.... (Sila jangan lari... hahahaha).  Tapi memang siok bah perasaan menerima hadiah ni.  Hehehe.... 

So, hadiah seterusnya yang aku terima adalah.......... 

??????????????????
????????????????
??????????????
????????????
?????????
??????
????
??
?



Earrings from Juicy Couture

Tengok bentuknya tu... LOVE/Heartshape... tu yang mahal tu. Hihihi...
Hati kena panah. Urrgghh... mana ko dapat tu. I likeeeeee....

Ketara sangat si Ajelin cinta sama aku.  Huahuahuahua.... Dia memang memahami jiwa ragaku kerana menghadiahkan aku ACCESSORIES.  Malahan... yang mahalnya tu adalah... from JUICY COUTURE yang berbentuk hati cinta.  Hehehe.... Thank you laa Ajelin... I luv you too la... Harap-harap next year dapat gelang tangan la pulak yer... hihihi...  Like-like-like....

No comments: