Wednesday, October 6, 2010

My Birthday Surprised

30 September 2010, the day after my birthday... pagi-pagi tu... Biasa aku datang kerja sebelum jam 8.00 pagi.  Tapi kali ni aku terlambat 5 minit. Bila aku masuk ofis, aku heran kenapa ofisku ni gelap gelita. Kenapa saturang pun belum datang kerja.  Tapi yang peliknya pintu ofis tidak pulak berkunci.  Hehehe... jadi aku pun kasi hidup semua lampu ofis.  Dalam hatiku macam ada jak yang tidak kena ni.  Mesti ada "surprise-surprise" ni dalam hatiku. Jadi, aku pun terus menuju ke bilikku untuk buka pintu.  Tapi bila mau buka pintu bilikku aku nampak macam ada bayang-bayang daripada tingkap bilik.  Aku tersenyum.  Hehehe... Sekali aku buka lampu ofisku... 

Tadaaaaaaaaaaa.....


OMG!!! Punya laaa aku ketawa berabis tengok muka dorang semua ni!!! Huahuahua.... Pernahkah ada ofismate kamu buat birthday surprise dalam keadaan macam ni??I mean, siap bertopeng/mask/party pack??? Huhuuu.... aduiiii.... sakit perutku ketawa.  They really make my day....


Si Yus jadi mangsa tukang angkat kek... menebus kesalahan di pagi hari gara-gara rasa berdosa sama aku semalam kerana sepatutnya dia jadi "pembaca doa" sebelum aku tiup lilin. Huhuuuu...  Ni kali la Yus... bukan selalu ko pakai topeng. Bila lagi. Hihihi... 

Siap ada sesi letupan dalam ofis oooo.... ni kali laa.... (lepas tu baru berabis mengasi bersih ofis. Huahuahua).  Ini letupan kedua ni... Letupan pertamanya tidak berapa menjadi. Hehehe...



hmmmm.... yummy... my homemade cake perisa yam... 
Woww... bentuk love! Thanx Loly... i like...


I am very happy & terharu oooh!!
Thank you Loly, Elly, Roslia, Yai, Mary, Airul, Adul...
dan tidak ketinggalan pelakon tambahan 2 orang tu - Tini & Yus...
hihihi... I luv u all!  Muaaahss....

No comments: