Thursday, December 9, 2010

Kasut baruku

Yuhuuuu.... i baru balik dari cuti-cuti di hujung minggu.  Hehehe... Tak jauh bah... cuma Hong Kong jak.  Iyaa... saya tau.... balik-balik Hong Kong.  Hahahaha... This is the 5th times aku ke Hong Kong. Macam boleh dikatakan setahun mau 2 kali oh pigi.  

Kali ni me and hubby pigi HK tambang percuma ... yahoooo.... ndak jugak bulat-bulat free la... kami guna enrich point jak bah... still kena bayar airport tax la.  Sikit jak mau bayar pun.  

Kali ni aku malas mau taruk gambar HK ku dalam blog ni pasal ndak banyak bah aku ambik gambar lagipun... setakat HK... balik-balik pigi tempat yang sama.  Buringgg...   Tapi kali ni aku mau tayang aku punya kasut baru yang aku beli di HK.  Tiada planning mau beli kasut.  Tapi tiba-tiba TERBELI la pulak.  Dehhh.... Ini semua kerana hasutan laki.  Aduhhhh....

So, i present you my very first Salvatore Ferragamo.... weeeehooooo..... 

Beware of the red box



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@
@@@@@@
@@@@
@@
@


Tadaaa...

 
He-he-he.... first time kunuk aku ni ber-ferragamo.  Ndak la aku minat sangat sama si Ferragamo ni sebenarnya.  Hubby aku baru la minat gilaa... Ini pun terbeli kerana fed up dengan hubby balik-balik masuk butik Ferragamo... so alang-alang aku pajak terus. Khikhikhik.

Walaupun kasut ni tidak sechantek mana.... tapi yang penting keselesaannya.  Tiba-tiba aku ni bercakap pasal keselesaan la pulak. Adehhh... padahal selama ni.... biar siksa asal bergaya! Ahahahaha...  Actually colour kasut tu tidak laa seperti yang dalam gambar ni. Dalam gambar ni nampak macam seakan warna silver.  Sebenarnya colournya macam ada gelap sikit dan metallic. Click sini untuk tengok colour sebenar ----> Salvatore Ferragamo Leurre Nappa Calf.  Ada bulu-bulu lagi tu dalamnya.  Sesuai untuk i yang suka bercuti-cuti ketika musim sajukkkk....  boleh memanaskan kakiku dan lebih-lebih lagi sesuai digunakan for my shopping marathon this coming February 2011.  Yeehaaa.... can't wait....

Ni pulak kasut aku beli ketika bercuti di Italy hari tu.  Kesian.  Tak sempat aku blog kisah Europe tour ku bah... ndukk.... tayang kasut pun jadi laa... hahaha....

(Ehemm... the devil wears Prada...huhuuu......)




So, good bye my Prada... cukup laa jasamu setakat ini but maybe aku boleh pertimbangkan untuk bawa ko bershopping marathon this coming March 2011.  I might consider you.

1 comment:

Nina Manson said...

Wahhhhh.. dua dua pun sangat cantik sekaliiiiii!!