Monday, January 30, 2012

Galaxy Note

Yahoooo.... yeayyy... rupanya berjaya juga aku mem-blog dari handphone. Hahaha... Nie kali la...


Nah.... ni la ni... akhirnya aku trade in my handphone S2 ke Galaxy Note. Akhirnya... Untuk makluman, semalam punya post tu aku guna handphone ni jak. Aku donwload program BLOGGER DROID (khas untuk android phone) and... nehh.... terus-terus boleh publish blog kunuk. Bagus kan. Sanggih oohh... Senang la aku mau memblog ni ertinya. (Harap-harap)



Seperti yang aku cakap sebelum ni. Actually tidak banyak perbezaan di antara S2 dan Note kecuali dari segi HARGA... Of course la Note lebih expensive. Selain itu, cameranya bah yang paling aku suka tu..... terang bah... dan jelas dan besar. Memang puas hati la. So far aku tidak banyak masalah guna ni handphone sebab aku memang pencinta Samsung Galaxy. Love-love-love...


Anyway, kita tunggu la ya my post yang akan datang ni. Mau cerita pasal my trip ke Taiwan. Huhh... don't know where to start! Till we meet again! Adios!



2 comments:

Imperatix said...

Nice!

Nal

Mu Rong said...

wah best tu tau boleh blog trus :D