Thursday, January 12, 2012

Samsung


Presenting you my new phone....



Slim and blinggg like me juga.  Hehehe... Bukan juga la bah baru betul.  Hujung bulan November tu aku beli.  Aku beli ni phone pasal lakiku pakai ni phone sebelum aku ya.  Aku tingu dia pakai macam best dan dia balik-balik kasih jeles aku.  Jadi akhirnya.... nahhh... aku pun MINTA BELI LA!  Jadi akhirnya handphone kami sama... colournya pun sama. Warna putih. Hahaha... Jadi kalau bunyi biar tersalah angkat.  Hahahaa...

I like this phone ohh! Cameranya punya terang gilakkk.... videonya lagi la mantap! Setakat ni semua gambar-gambar yang aku post dalam blog ataupun FB semuanya guna camera S2 or Samsung Tabku. 

Aku ni memang pencinta samsung.  Jadi aku memang sokong 100 peratus kalau ada orang mau beli ni handphone.  Betul-betul bagus bah.  Tidak menyesal punya. Lagipun kalau mau download games/application semua free.  Kalau mau tau lebih lanjut pasal dia punya feature... kamu click sini ---->  Samsung S2 features

Yang ni aku punya samsung Tab yang lama.  Walaupun aku sudah ada S2, aku tetap masih sayang dengan Tab lama nie walaupun ada lagi model baru di pasaran.  Endukkk... cian tab buruk ku nie.  Nasib aku chantek di gambar tu.  Jadi ndak jua ketara buruk tu tab. Hahahahahahahahaha... (sila pigi jamban kalau mau muntah ya).



Yang ni Samsung Galaxy Tab 10.1 lakiku belikan untuk aku. Hihihi... kan masa harijadi ku bulan September 2011 tu aku jatuh sakit sampai kena admitted di hospital.  Jadi ni macam hadiah Get Well Soon la bah ni.  Lucu jugak lakiku nie.  Sebenarnya aku rasa lakiku beli ni pasal dia yang suka tapi oleh sebab dia sudah terbeli ipad2, jadi dia belikan aku ni sedangkan aku cakap aku masih pakai tu Tab lama.  Tu tab lama senang bah mau dibawa ke mana-mana pasal kecik dan boleh masuk dalam handbag.  Jadi aku jarang la guna ni 10.1 kecuali time di rumah.


Nahhhh.... last-last tu... bertukar bah kami.  Dia pakai ni samsung dan dia kasih aku dia punya ipad2.  Hahaha...  Tingu ni.  Siap pakai baju oren lagi tu.  Padahal bajunya yang sebelum ni colour pink.  (Uisehh... bergaya bah lakiku ni sekarang.  Pandai sudah dia ber-internet. Jadi 10.1 nya ni sentiasa bertukar-tukar bajunya.)


Yaaaa.... mentang-mentang dia pandai sudah guna internet kan... yang bikin panas dan minta pujinya tu kan..... dia telah trade in S2 nya ya.  Padahal dia baru beli S2 tu bulan November 2011.  Bayangkan tidak sampai 1 bulan setengah... my hubby telah tukar handphone S2 nya! Teka dia trade in pigi handphone apa??


?????????????????????????????
???????????????????????????
?????????????????????????
???????????????????????
?????????????????????
???????????????????
?????????????????
???????????????
?????????????
???????????
?????????
???????
?????
???
?

Huhhhhh!!!! Samsung Galaxy NOTE!!!!!

HADUIIII... BIKIN PANAS DAN BIKIN JELESSSSS!!!  Sudah tu S2 nya kena ambil oleh tu kedai dengan harga rendah.  Ini boss aaarr... ndak lagi pandai runding sama bininya bah mau mengasi tau tukar phone.  Kalau ndak.... boleh la aku tolong jual di luar bah.  Aduiii... betul-betul bikin panas ooh!  Tapi apa boleh buat... nasi sudah jadi bubur.  Kena la terima hakikat tu.  Untuk memujuk aku, sanggup disuruhnya aku tukar handphoneku jugak.  Hahaha... Tau kah kenapa?? Pasal dia mau colour hitam.  Maksudnya kalau aku betul-betul mau tukar phone, dia suruh aku ambik NOTE nya yang putih ni dan dia beli yang baru colour hitam.   Sakitnya hatikuuuuu.... Aku cakap sama dia... kalau aku mau tukar pun, aku tetap ambik yang colour putih.  Biar ko sana.  Jahatkah aku???  Ahhhh biar laa kamu cakap aku jahat.



Actually perbezaan Note & S2 tak banyak beza pun.  Cuma dari segi size, camera NOTE ada terang sikit dan NOTE ada pen untuk tulis-tulis.  Aku belum pernah try lagi pen nya tu.  Belum ada masa.  Sesiapa yang pencinta samsung tu, i gerenti mesti love this Note.  Jadi, aku masih dalam dilema ni sama ada mau menerima offer lakiku kah untuk menukar S2 kepada Note. Hmmm.... sebenarnya belum puas lagi aku guna S2.  Tapi itu note macam best pasal lebar sikit/puas hati dan mata tengok itu screen.  Hihihi... What say you all? Ada tak yang berminat mau beli my S2? I beli tu S2 dengan harga RM1999 dan baru guna tak sampai 1 bulan setengah rasanya.


3 comments:

CathJ said...

Hahaha...aku ketawa bah baca gelagat hubby mu ni...terutama part dia mau hitam...boleh2 mau d kasih tukar dgn you..hahahahahhaha....

Aku pula belum sampai setengah tahun pakai bb...sudah mengidam tu iphone... Aya.... Mcm mana mau minta beli hadiah lagi ni...sudah di kasih hadiah kereta.... Aduiii.... Hahahaha...

yanmaneee said...

nike epic react
jordan shoes
bape clothing
supreme
supreme new york
yeezy
russell westbrook shoes
longchamp handbags
jordan shoes
moncler

tataseigh said...

replica radley bags gucci replica i6z42e6y81 replica bags us replica bags nyc reference l3p82k6a58 replica bags high quality hop over to this web-site t3b29v9q44 best replica bags replica bags online uae