Monday, February 6, 2012

My New Year Gift 2012

Walaupun sekarang ni sudah masuk bulan February 2012.... I hope it's not too late untuk menayang my New Year Gift for 2012.  Hehehe... Awal-awal tahun lagi rezeki terbuka luas untukku. Yeehaaa... I LIKE!!! Ni kali laa...  (Mudah-mudahan rezeki Lady F sentiasa berlimpahan... aminnnn...)

Ndak tau la mau cakap hadiah ni sempena X'mas kah apa kah ni... tapi aku dapat hadiah-hadiah ni awal bulan January 2012... so aku anggap ianya sebagai hadiah tahun baru laa.   Bukan saja birthday dapat hadiah... nahh... tahun baru pun dapat hadiah ooo.... sila jangan jeles dengan Lady F okkk... hehehe... Ok, mari kita tengok hadiah-hadiah yang aku dapat.


Okay... this is from Shelly. 

Gelang tangan


2 biji cincin berbentuk butterfly and bunga orkid kah tu??

Nice kan?? I LVoe it!


This one is from Donna.


It's a hello kitty ring.  Punya cute... LVoe it!


Yang ni pula from my angel Syaqeela.


It's a hair clip and earrings.  Simply LVoe it!


Got this gifts from my Aunty Faye.  Actually ini bukan hadiah tahun baru.  My aunty just came back from Vietnam.  Kiranya this is ole-ole from Saigon.  Since aku terima benda ni awal January, so aku anggaplah ianya sebagai New Year's Gift. 


It's a mirror and....


and.... a bling-bling ring.  LVoe it so much!! VERY NICE! 
Nasib la muat di jariku yang gumuk nie. Ahaakss...


Ini pun kes yang sama.  This is ole-ole from my sistah Elsa yang baru balik dari bercuti from Beijing.  Aku anggap ini hadiah tahun baru memandangkan aku baru terima bulan January. :)

Cincin yang boleh masuk ke jari dari setiap 4 sudut. Maksudnya, lubang cincin tu ada 4 dan pelbagai size (Dari lubang kecil ke besar).



Okay... yang ni teka dari siapa pulak??? Besar lagi tu kotaknya.  Terkezut makkkk... hahaha....


Baca tu.  Click the foto to enlarge sekiranya tidak jelas dari siapa.


It says... FROM YOUR JANTEN KEBRET!! 
Hahaha...(kalau sebut jantan kabret... semua orang tau tu siapa)

Betul-betul mak terperanjat tauu!!  Tiba-tiba dorang dua ni buat surprised dengan mak pulak. Transfer barang konok dari bonet kereta.  Mintak puji. Time tu aku duduk di belakang kereta. Tiba-tiba kotak besar disurung sama aku.  Mak terkena tau!!! Hahahaha.... Terus aku tersenyum-senyum kambing. Ahahaha... Dalam hatiku time tu... kenapa kamu tidak kasi aku bunga hidup!!! Nahhh!! Ambik kamu!! sekiranya kamu terbaca post ni mesti kamu mengumpat aku ni kan sekarang ni.  Mesti kamu cakap aku ni CEREWET tu kan.  Kan? kan? kan? I LIKE. Huahuahua.... Biar kamu sana.



Tapi memang beauty gilak bah bunga yang diorang belikan aku ni.  Sudah la colour bunga tu pink... siap ada mini teddy bear lagi tu.  So sweet.  Bukan lagi so sweet. Very sweet.  Manis la. Memang manis. Kalah gula. Bulih bikin sakit gigi.



Bukan saja sejambak bunga MANIS aku dapat.  Malahan patung Hello Kitty ni pun diorang yang bagi. Very sweet.  Sayang jugak korang kat aku ya.  Aku pun sayang jugak dengan kamu bah.  Huhuuu.... Thanks for everything.  Thanks for being understanding and for being there whenever i need you guys.  Itu yang paling mahal tu.  Luv you guys.  I hope it's not too late to wish both of you HAPPY BELATED NEW YEAR 2012! 

And not forgetting Shelly, Donna, Syaqeela, Aunty Faye, Sistah Elsa - thank you for the gift and Happy belated New Year 2012!



Lady F sempat posing dengan collection patung Hello Kitty nya and most of them adalah pemberian dari kawan-kawan tersayang. (Separuh collection sudah simpan dalam box sebab takut kotor/kena habuk)



Jangan hairan kalau suatu hari nanti collection Lady F jadi macam ni. Hahaha... Terpaksa custom made la tu almari.

2 comments:

CathJ said...

wahhhh semua kiut2 oh the gifts... and paling cantik lah tu bunga.. ya kan..best juga kalau bunga plastik...lasting.... I likeee.... :)

De Belle Couture said...

so cuteee dear the kitty ring.. Love it too!! :)