Sunday, April 1, 2012

Fullhouse

Hari ni aku mau story pasal Restoran Fullhouse yang terletak di Suria Sabah, KK.  Kamu tau kah tu restoran? Alaaa... yang cantik tu bah... kalau kita limpas di Suria Sabah, ngam-ngam di tengah-tengah tu restoran... dari luar pun boleh nampak serba putih... yang cantik dan unik tu.  Well, aku sudah pigi tu restoran aah... dan ramai yang bertanya sama aku pasal tu restoran sebab dorang nampak gambar aku dalam FB makan-makan di sana kunuk.  So, kamu mau tau kah apa komenku???

Cantek memang cantek....  nice interior... bulih-bulih ada katil dalam restoran. Hahaha... bukan saja ada katil.  Siap ada kereta aah... 


Kalau bilang untuk lepak-lepak sama kawan-kawan ok juga la.  Tapi... kalau kamu cakap kamu LAPAR.... ndak payah la kamu pigi ya.  Pasal...

1.  FULLHOUSE - namanyapun Fullhouse kan.  Sebenarnya ndak jugak fullhouse tapi bila kami datang kan, itu waiter suruh kami tunggu/kasih tinggal nombor phone sebab dia cakap penuh/fullybooked. Terpaksa kami jadi pilak menunggu di luar kedai.  Lapar lagi time tu.  Nasib baik si Sidar ada kawan kerja di sana time tu dan dikasinya la kami meja.

2.  SERVICE LAMBAT - servisnya lambat okkk.... makanan pun sampai lambat.  Satu-satu kena hantar.  Si Radi dan Sidar order menu yang sama.  Tapi bila si Radi sudah habis makan baru order si Sidar sampai.  Sungguh dead. Mungkin pasal dorang baru buka kedai kan.  Itu la tu.  Kena bersabar la.

3.  MAKANANNYA SIKIT -  portion makanan amat sedikit.  Itu la aku cakap tadi... kalau kamurang lapar jangan kamu datang sana makan pasal makanan yang dihidang macam tidak cukup.  Di gambar nampak cantik dan besar.  Sekali tengok... piring saja yang besar.  Makanan pun pucat dan tidak la sesedap mana.  Biasa-biasa saja....  Menu makanan macam mostly western food kah.  Aku tak brapa tengok sangat.  Aku order spaggethi.

4.  HARGA - harga makanannya... hmmm.... tidak setimpal dengan portion makanan.  Itu saja la komenku.



Pada pendapatku Restoran Fullhouse ni boleh dijadikan tempat lepak-lepak/santai jak la. Ngam untuk minum-minum tetapi tidak sesuai untuk dijadikan DINNER bersama family. Bulih bikin panas.  Hahaha.  

5 comments:

QASEEH HATIKU QASEEH said...

iya bah..restoren2 mcm tu kn harap jak rupa nya cantik d luar..sekali mknn nya hampeh..mhl lg tu..mknn ndak sedap or biasa2 sija..bikin kuciwa kastemer yg angan2 mo mkn mknn sedap bla tingk gbr n deco tu restoren..bgs lg p seri melati kan...:))

CathJ said...

Lepak2.. Kalau ada meja syukur jg... Kalau di suruh lepak di luar.. Nduuuuu bah... Jadi la seperti katamu... Jadi pilak.. Hihi

CHINA DOLL said...

Qaseeh, kalau makan di melati tu aku tak kisah mahal sebab makanannya MEMANG SEDAP!!

Cath - iya bah cath... mengkali pasal baru dibuka kan... itu la tu penuh. I still prefer UPPERSTAR.

Lady G said...

Sure is a nice place to lepak and ambik gambar with friends :)

Do check out my views on this place:
Fullhouse 2 and Fullhouse 1

Anonymous said...

supreme official
goyard outlet
golden goose online
hermes outlet
supreme clothing
giannis shoes
bape hoodies
golden goose outlet
golden goose outlet
fear of god