Wednesday, April 11, 2012

My Big Apple!

Setelah bersabar selama 3 minggu menunggu stok iMac dari MacBorneo... akhirnya sampai juga big appleku. Huhuuu... I'm so happy!!

Sebenarnya lama sudah aku mau beli bah ni. Mula-mula aku mau beli yang size 27 inch. Sekali aku pigi tengok punya la basar.... gilak eh. Ku pikir-pikir kalau beli yang 27 inch tu macam meningu tv la pulak. Sedangkan bila ku compare dengan yang 21.5 inch ni pun sudah cukup besar bagiku. Ya laa... selama ni di ofis pun pakai pc yang 17 inch jak.



So, akhirnya aku beli la yang 21.5 inch ni. Apa keistimewaannya? Selain keyboard dan mousenya wireless, aku suka sebab design imac ni memang lawa dari PC biasa dan gambar di skrinnya terang sebab LED kan. Lagipun siapa-siapa yang sudah pernah pakai product Apple biasanya tetap akan suka dan puas hati la dengan iMac ni. Untuk keterangan selanjutnya kalau mau tau dia punya spesifikasi boleh layari laman web apple. Sekiranya anda berminat untuk membeli atau mau minta penerangan yang lebih lanjut pasal iMac ni boleh cari si Imelda di MacBorneo di Karamunsing Kompleks. Orangnya sangat baik dan friendly.

Untuk makluman, big appleku ni la yang bakal jadi temanku sepanjang aku cuti satu tahun nanti ;)



Besar dan smart kan kotaknya. Hehehe...

KESIMPULANNYA... AKU PUAS HATI DENGAN PEMBELIANKU HARI NI :)
SANGAT BERBALOI!!



1 comment:

CathJ said...

Untuk di rumah kah mi? Wah jelesnya.... Tapi aku masih phobia ni kecurian hri tu. my bro in law mac 27in paling besar... Dorang angkat! Sialan... Tapi syukurrrr laptop ku ampai2 d meja nda laku oleh itu pyamun2...

Wah jgn lupa visit blog ku ya... Bulu lobang hidung ku pun nampak lah ni kalau pki mac baru mu ni.. Hihihihi....