Sunday, July 22, 2012

Her bags!


Memandangkan dua hari sudah aku tidak keluar rumah.... pasal rupaku jelek macam biawak... so aku tiada mood mau keluar rumah... jadi kiranya aku ada masa terluang laa ni. Jadi hari ni aku telah mengeluarkan semua beg dari kotak-kotak/bungkusan kain untuk dijemur/diberi pernafasan udara... duinaa... kesian... ada yg sudah bertahun tidak keluar dari kotak bah rupanya.  Cian.  So, baru la aku nampak dan mengetahui jumlah beg yang aku ada setakat ini.  Itupun harap-harap semua sudah dikasi keluar la ;p.

Sekarang baru aku sedar rupanya aku tiada clutch.  Hmm.. patut dibeli untuk menambahkan koleksi.  Nah ini ada beberapa gambar yang aku curi dari intenet yang chantek di mataku... ku tengok la. Tapi aku tidak tau la di mata kamu macam mana.  Aku suka clutch jenis besar supaya boleh masuk segala hanphone, powder, camera, kunci etc.










Nahhh.... ini paling aku suka ni tau. Warna nya pun ada umphh! Lately aku tertarik kepada colour-colour yang terang... yang orang bilang boleh mengancam mata memandang! Hahaha.... Ndak tau apa jenama beg ni... tapi kalau kamurang tau... bah belikan la sia... ndak lama lagi sia harijadi ni.  Sia belum ada clutch.  Hihihi...

Sekian, untuk tatapan hari ini.  Next vacation to Europe wajib beli clutch.  Atau ada sesiapakah yang mau ke oversea? Bulih juga mengirim. Hihihi...

3 comments:

Nal said...

Awesome collection. Congrats! For clutch...go for the YSL....they have bold colours too!

Mitchamorchell said...

Best owh tengok collection bags sis! Especially tu LV... One of my impian to have one ne satu hari.. keke

CathJ said...

Saya pun baru2 kegilaan sama clutch! Haha.. Yey i know what to gve. On ur bday oledi...

Tidak surprise sudakan hihihi.... Tapi tidak apa... Janji hapi... :)