Sunday, November 18, 2012

Jewel Pink For Sale

Ini ada berita baik.  Sesiapa yang tidak sempat beli baju Jovian Mandagie keluaran Aidiladha hari tu... haa ni aku mau jual aku punya baju Jewel Pink size S.  Masih baru lagi ni... tag label pun masih ada. Kenapa aku mau jual? Macam ndak chantek bah aku pakai baju ni. Hahaha....  Nampak aku gemuk dan tidak berpinggang tapi baju ni longgar sikit sama aku sebenarnya.  Maklumlah... mak biasa pakai ikut body.  Hehehe....  Kalau tiada orang beli ni terpaksa la aku alter baju ni.  Huhuuu...... Banyaknya sudah bajuku... itu pun ada yang belum dipakai lagi.  Terpaksa tunggu Raya tahun depan. Hahaha...





Rujuk carta sini - size S ok.


So, sesiapa yang berminat untuk beli baju ni sila tinggalkan komen di sini ataupun emel kepada saya di famila299@yahoo.com.  Harga yang saya jual tetap sama macam aku beli di Pop Look - RM400 sahaja.