Friday, November 23, 2012

My Pandora Story

Hari ini aku mau story pasal my gelang Pandora.  Actually gelang ini adalah pemberian hadiah harijadi daripada pegawai-pegawai Bendahari di ofisku. Cute kan? Thanx to Muha, Elly, Edrus, Zally, Bad and Matsah kerana terlebih sayang sama aku.  Hahaha....  Dorang tanya aku apa aku mau.  Jadi aku tunjukkan la apa yang aku mau tu.  Ngam kan? Hahaha... Ndak payah susah-susah dorang pikir dan cari.  

So, ni la dia... I love you set yang beharga RM720.00.



Lepas tu aku dapat lagi tambahan charm sempena hadiah harijadi juga daripada my fren Yazmin Suraya.  Thanx babe.  I LIKEEEE... ada pearl ooo... kelasss gituww....  

Then, aku dapat lagi another charm belated birthday prezzie from my cousin Gee ABT.  Punya laa bestttt.... terasa i'm so lucky ooo.... (Dalam hatiku sudah menyanyi lagu "I should be so lucky... lucky...lucky...lucky" - Kylie Minogue)


And finally....... setelah 1 bulan setengah  memakai gelang yang tidak full.... aku telah melengkapkan gelangku.  And it costs me about RM1500++  untuk tambahan charm.  Mataiiii bulih bankrap ooo.... Belum lagi kalau pilih charm yang ada campuran gold.  Sandiiii harganya.... Huhuuu....

Kamu mau tingu kah hasilnya?? Sila scroll ke bawah.... perlahan-lahan ya.

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

Tadaaa.....



Ndak la bah lawa sangat.... tapi bulih-bulih laa.... untuk permulaan orang bilang.... Aku pilih kaler ke arah merah dan pink. Tak banyak pilihan charm yang kaler ke arah pink.  Ada pun pale pink. Kamu rasa apa di sebalik story gelang ni?? Lu pikir la sendiri ya.  Hahaha....





Aku mau bah ni red murano sebenarnya.... tapi out of stock pulak di KL.  So, aku terpaksa tunggu stock sampai baru la aku tambah.  Kalau ada ni red murano... mesti nampak berseri aku punya gelang ni.  Konpom!!  Hahaha...
P/S:  KK Branch sudah whatsapp me yesterday.  Dia bilang ni red murano ada stock tinggal sebiji.  Yeehaaa.... wait for me... nanti saya datang ya.


2 comments:

CathJ said...

pretty! :)

nur fadzliah said...

Lawa!saya pon baru start beli pandora semalam..6 jam mahu pilih charmnya!!!hahahaaha anyway,cute awk punye bracelet tau!;)