Friday, November 22, 2013

Evatronik Robot Vacuum Cleaner

Aku ni ndak sabar.  Hari tu aku ada beli robot vacuum cleaner di Groupon.  Dijangka deliver dalam bulan 12 ni.  Kira mau blog pasal ni lepas terima barang.  Tapi aku ndak sabar juga mau blog.  Kamu pernah kah beli atau guna ni robot vacuum?  Aku tau ada banyak jenama robot vacuum berjual di pasaran sekarang ni.  Hari tu aku pernah tengok dekat 1Utama.  Terperanjat aku harga robot vacuum tu RM4ribu lebih ya.   Ndak sanggup aku beli kalau harga begitu.



So, ni aku mau kasi tau la... aku nampak ni robot vacuum ada jual di Groupon hari tu.  Harga dijual RM369.  You save RM730.00.  Maksudnya kalau tidak harganya dalam 1k juga tu.  Jenama nya Evatronic.

Sebelum aku beli ni robot vacuum, aku tengok iklannya di youtube macam best bah. Aku beli ni robot vacuum sebenarnya untuk letak di bilik tidurku.  Pasal malas bah aku tengok rambut gugur di atas lantai.  Sekurang-kurangnya kalau ada robot ni, biar la dia yang bekerja sambil-sambil tu aku boleh tengok tv ataupun kasi kering rambutku kan.   Selepas tengok ni youtube kan ndak sabar aku mau tunggu robotku sampai bah.  Harap-harap berbaloi la aku beli.  Nanti la kalau robot ni sudah sampai... aku sudah try guna... and ada masa, baru aku akan blog ya.






Product specifications and features
  • Model: Evatronic-K6
  • Dimension: 25cm (W) x 25cm (L) x 7.5cm (H)
  • Colour: cyan
  • Weight: 2kg
  • Dustbin capacity: 0.2L
  • Material: plastic
  • Operation time: Up to 55 minutes
  • Charge time: approx. 3 to 4 hours
  • Washable dustbin
  • Cleans most surfaces including carpet, hardwood, tile, and linoleum
  • Scheduling function: pre-set intelligent vacuum cleaner to start-up automatically
  • Intelligent Suction Adjustment for thorough cleaning and saves 30% of power
  • Cliff Sensor allows vacuum cleaners to avoid stairs and other drop-offs
  • Soft bumper protects vacuum cleaners and nearby furniture in case of contact
  • Indicator for full dustbin
  • Manufacturing warranty:
    - 6-month warranty for unit
    - 3-month warranty for battery


Package includes
  • 1 x vacuum cleaner
  • 1 x left side brush
  • 1 x right side brush
  • 1 x dustbin filter
  • 3 x dusting paper
  • 1 x dusting paper holder
  • 1 x rechargeable battery
  • 1 x power adaptor
  • 1 x user manual



2 comments:

Unknown said...

hello sis...any update after u use this robot cleaner? i tgh mencari robot cleaner jgak ni...hehehehe

เผือกบอก said...

Saya telah membeli di sini Original
> http://hub.lnkreview.com/shop-robotic-vacuum-cleaners-my-discount
Harga yang lebih rendah