Friday, November 29, 2013

My Birthday Prezzie 2013

Walaupun birthdayku sudah 2 bulan berlalu, aku masih mau post hadiah harijadi yang aku terima.  Almost setiap tahun aku akan blog hadiah-hadiah yang aku terima dari kawan-kawan rapat.  Aku suka masukkan gambar-gambar hadiah yang aku terima ke blogku pasal aku akan tengok semula for my remembrance.  Pada pendapatku hadiah harijadi tu tidak semestinya mahal... yang penting adalah keikhlasan dan tanda ingatan/kasih sayang kawan-kawan terhadapku.   Orang bilang... it's the thought that counts!

So, here it is... my birthday prezzie for the year 2013. 


From Ziela, Chris & Zeera


From Toucher 


From Natasha @ Nitot

From cousin Gee


From Terence.T (Pilihanku)


 From my niece, Carmila 
(This is my birthday wishlist)


From Zimah


From Ratiman

From Melterney (Ini pilihanku sendiri.  Pasal tidak tau mau beli apa. Hehehe)

From Saima & Roslinah
(Ini pun pilihanku sendiri. Main buyuk. Hehehe)


 From Cindy


From Hassanal (Siapa boleh teka apa isinya ni?)


From my blogger friend - Cath.J

So, from the voucher aku beli ini.  Lawa tak??


 From Nana & Yusri (Pilihanku)


Another Pandora Charm - from Yazmin


From Radi.  Ini pun kes main buyuk.  Ini jam aku beli di Dubai and claim balik duit dengan Radi.  Hahahaa... Pandai kan aku... tak payah dia pening kepala cari hadiah untuk aku yang cerewet ni. 

From Cdar - Thomas Sabo charm

 From Donna


Unexpected present from a new friend - Azizah.G


From Melania.  Paling menang dapat angpow. Lol.







Birthday card paling menang ini tahun.  Me... melting.  Huhuu.... I love you my friend



Another angpow from Mary.  Lol.

So, from the two angpows... i bought this charm from Thomas Sabo 

From Kak Ardizah.M


 Unexpected birthday prezzie from Ashniza.S

From Zura (Natasha's/Nitot's cousin)

Evening dress from BFF Salmah Arnie


Birthday gift paling menang - Samsung Galaxy Camera from BFF Aryati.  I don't expect she gave this to me as a birthday prezzie.  Selama ni cuma main-main mau minta belikan ni camera.  Hahaha... Mana sangka betul-betul dapat.  Memang rezeki la!

From my nephew Azzad (Ini memang my birthday wishlist)

Another instant camera from Chloe! Tapi yang ini jenis wide.  

Kesimpulannya saya dapat 3 biji kamera ini tahun.  Yahoooo.... Memang rezeki saya la. Hahaha... Saya juga boleh menghadiri dinner/party selepas ini sebab saya dapat evening dress with clutch and kasut... and also accessories... and make up/lipstick! Lol!

So, rasanya apa yang saya beli untuk diri saya sendiri ini tahun? Cuba teka???



?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?

Tadaa....


Ini saja laa...


NO BAG!!


HAPPY BIRTHDAY TO ME!


3 comments:

QASEEH HATIKU QASEEH said...

wow!!!!
punya bes ko punya hadiah....semua nya la palinggggggg manangggg....gilak ehhh...ko mmg kesayangan semua kwn2 n famili mu..its mean ko pn bagus sm durang kan....bah anw hepi belated befday frm me...no hadiah...tp sy kasi doa...semoga ko sentiasa sihat hepi2 selalu...pjg umur dn tmbh murah lg rezeki slps ni...aminnn....;)

wheneet said...

read this post here Dolabuy Loewe Look At This Source more dolabuy louis vuitton

Unknown said...

c9u53l0c68 f9d36s9k48 s4e70k8e43 t4t98s8i73 b4a51s9l63 b2m06u5x35