Wednesday, September 24, 2014

Sunset View

Adakalanya aku berfikir… adakah keadaan cuaca sekeliling mempengaruhi mood seseorang? Macam kamu la kan… dalam masa satu hari… kamu suka keadaan bila? Awal pagi jam 6? jam 10? tengahari? petang? malam?  Biasanya orang agak moody kalau awal pagi… ya la.. mo pigi kerja kan… mengadap Boss. Hehehe...

Kalau aku la… aku paling suka keadaan seperti di bawah ini.  Orang panggil sunset kah tu? Hihihi…  Waktu senja kunuk. Tapi mood ku tidak la bergantung kepada keadaan cuaca.  (Aku cuma moody time mau period saja. Hehehe) Aku memang suka waktu senja.  Terasa tenang bila tengok keadaan sunset especially bila bersama dengan orang yang tersayang… romantis gitewwww…. auwwww…. so sweetttt…. Toinkkkk….


This photo was taken by me… by using my Note 3 at Tanjung Lipat di kala aku sedang mengharungi jem - on my way to KK to fetch my husband.   Cantik kan?? 

No comments: