Wednesday, May 27, 2020

Tangle Teezer Hairbrush


Hari ni aku mau share barang bagus sama kamu yang menghadapi masalah dengan rambut kusut atau rambut yang susah disisir. Macam kes aku la bah ni.  FYI, aku paling malas dan tidak suka menyisir rambutku. 1 hari 1 kali saja aku sisir rambutku sebelum keluar rumah.  Mesti kamu tidak picayakan. Jadi bayangkan kalo aku tidak keluar rumah.  Memang tidak menyisir la jawapannya. Macam rambut nenek kebayan bah aku.  Aku tidak suka sisir rambutku sebab rambutku ni jenis halus... menyangkut2 sebab kering/tangled. 

So dijadikan cerita, aku pigi Parkson Imago hari tu beli barang. Time aku que mo membayar, aku nampak la ni sisir Tangle Teezer namanya. Actually sudah lama bah aku mo beli ni sisir tapi tidak terjumpa.  Selama ni nampak berjual di online saja.  But since sudah ada depan mata, bah menerai membeli la aku konok. Nahhh... ndak pernah bah aku membeli sisir semahal ini.  RM69.00 bah harganya 🤣🤣🤣. Selama ni harga sisirku less than RM10 jer.  Itupun bertahun-tahun dipakai.  Yang kuat membeli sisir ni lakiku sebenarnya. Apa ndaknya.... asal travel lupa bawa sisir.  Nah melalut sudah aku kan. 

Jadi, aku mau kasi tau kamu ya....sejak aku ada sisir ni... rajin sudah aku sisir rambutku. Sebab ni sisir memang bagus ohh. Senang sikit aku sisir rambut. Rambut berkulut pun boleh terbuka/terlerai. Kalau dulu kan, rambutku tersimpul ikat mati, nah jawapannya aku gunting ja tu.  Sekarang ni ndak sudah sakit rambutku setiap kali menyisir walaupun rambutku basah (lepas cuci). Rajin aku menyisir eh.  Macam Rapunzel bah 😁🤭. Sebelum tidur pun aku sisir rambut ya 😁🤭. 

Oh ya! Kalo kamu mau beli ni sisir, ada berjual di Parkson Imago (Ground Floor) tepi kaunter Biotherm. Boleh guna la kod promo LADY F utk dapatkan discount hahahaha (percaya la kamu ya hahaha). Tembirang ja aku tu. vItu saja la. 

Sekian terima kasih. 

#tangleteezer #hairbrush #bukanmenjual #justsharing #ladyFtestimoni










No comments: