Thursday, August 7, 2008

Bio-Oil


Selama ini aku memang mempunyai masalah kulit badan yang agak kering terutamanya di bahagian kaki dan siku tangan. Tanpa penggunaan lotion khas, habis kulit aku kering terkupas-kupas. (Asyik-asyik muka saja yang berminyak... tension aku) So, kali ini aku try guna product Bio-Oil ni yang kononnya No. 1 Selling Scar and Stretch Mark Product in UK. Oopss.... did i said Scar and stretchmark??? Hmmm....yess.... bukan saja untuk menghilangkan scar and stretchmark....it is also for uneven skin tone, ageing skin and also for dehydrated skin. Bio-Oil boleh didapati di Watson ataupun Guardian dengan harga RM32.90. Actually, aku dah bosan tenyeh bodybutter malam-malam dekat kaki dan siku aku ni sebab melekit semacam dan sebenarnya aku dah fed up juga pakai shower gel Dove yang tak wangi tu. Aku harap Bio-Oil ni dapat membawa keajaiban kepada diriku. Setakat ni aku baru pakai 2 hari berturut-turut dan belum nampak lagi hasilnya. Harap-harap seminggu kemudian nampak la hasilnya.

4 comments:

Anonymous said...

hehehehehe...bagitau diapunya result ah? I oso have the same problem. I use dove becoz of dat, tapi klu ko mo wangi skit, ambik dove night yg bau sandalwood. sedap jugak.....so far aku tgh try body butter dari body shop tapi macam kena calit butter anchor ja...so i dun feel comfortable.

Anonymous said...

Keep up the good work.

Anonymous said...

I always used to read paragraph in news papers but now as I am a user of web
therefore from now I am using net for posts, thanks to web.


my web page :: how to get rid of stretch marks

Anonymous said...

Hi, I desire to subscribe for this website to obtain newest updates, therefore where can i do it please
help out.

Also visit my web-site ... ford Ranger forum