Wednesday, August 13, 2008

Sale and the city

8-11 Ogos 2008, aku ikut hubby ke KL ada urusan rasmi. Wah... mega sale di KL. Tapi teruk kali ni pigi KL pasal taxi tak mo guna meter. Musim Arab... tu la tu gitu... makan darah betul la taxi-taxi tu. Benci aku!! Anyway, kali ni macam sikit jak aku shopping. Banyak beli kain jer. Tengok ni. Sempat kena suruh beli baju renang. Konon mo start swimming semula... padahal bukannya aku pandai swimming pun... berendam jak... hehehehe.






Wow... so flowery... and i loike it so much.




Oopss... deep purple??!
Ini laa baju Raya kami berdua tahun ni. Dark purple you.... pilihan laki ya!! Harus ingat... Aku punya sebelah kiri dan hubby punya sebelah kanan. Entah ada kah lagi orang nak ambik jahitan ni. Rasanya macam tak ader ja ni... Terpaksa aku pakai baju raya tahun lepas ja ni.

No comments: