Friday, November 14, 2008

Tagged by Zue

Oooh... ko ingat aku tidak berani Zue... Nah... ambik ni!! Dengan bangganya... aku ingin memberitahu bahawa aku telah ditag oleh si Zue. Ok, permainan dan syaratnya mudah aje.
1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right NOW!
(okay... tengok gambar di atas tu. Masih tetap bergaya bah... walaupun sudah jam 6.50pm, baru balik dari kerja. Mulanya masa aku tau aku kena tag, masa tu jam 8.30 pagi di ofis. Macam tidak acih jugak kalau aku mau tangkap gambar time fresh-fresh baru datang pigi kerja. So, tidak apa la... Time balik kerja la baru buat ini tag).
2) DON'T change your clothes, DON'T fix your hair...just take a picture.
(Nah... betul la ni. Tidak payah tukar baju. Masih pakai baju kerja. Rambut pun memang tidak payah sisir. Macam aku tidak pernah sisir rambut la sejak aku curl my hair).
3) Post that picture with NO editing.
(Nah... posted la tu. Mana ada editing lagi tu kalau segala bra, seluar dalam laki semua ada di belakang tu. Mulanya aku mo delete dan tangkap gambar yang kedua tapi nanti dicakap main buyuk la pulak. So, terpaksa biarkan la).
4) Post these instruction with your picture.
(Done)
5) Tag 10 people to do this
(Yang sioknya permainan ni kalo kita tag orang yang suka bergaya/control ayu gitu. Tapi kebanyakkan bloggers yang kukenali semuanya natural. Ndak da yang control ayu gitu. Ada pun kawan-kawan yang control ayu ni tiada blognya la pulak. Anyway, tidak apa la. Tapi aku mau juga tag orang-orang ini dan aku berharap ketika dorang dapat tau yang dorang kena tag, masa tu dorang tengah pakai baju tidur dan tengah menempek bedak sejuk. Ahaakkk.... Nah... tu baru best!! Saya cabar 10 orang bertuah ini. Adakah anda berani??)
1. My sister Amoi
2. My sister Elsa
3. My cousin Alicia
4. Si Beeps
5. Sexy Neetot (Aku tetap mau tag dia walaupun dia tidak layan permintaan aku)
6. My fren Rosie
7. My fren Fele (Macam mana rupa dia ni agaknya ya? Lama sudah tidak ketemu)
8. My fren Kimora
9. My fren Cora
10. My fren Wendi... (nah... aku baru ketahuan dia ada blog... kasi dia buat assignment sikit)

4 comments:

CathJ said...

Ya..c wendi ada blog suda..setelah berbuih mulut kami memaksa dia..Sampai saya kena paksa log in to her blog untuk buat pembetulan..but now she is pro...haha...boleh kena tag2 suda..(mampus lah kau wend, entah apa kau pakai time ni..)

Unknown said...

hahahahahaha mimang best ni tag...mau berair sdh ni mata ku membaca tagmu ni hahahaha ... bah nanti aku buat (masih gigling lagi ni)

Anonymous said...

adoiiiiiiiiiiiiii mie...ko tagged lagi aku, aduh mana dpt sikalang bikin teda camera, bah nanti lah sia pulang lu, sia rasa mo ambil muka yang fresh baru bangun tidur baru lah best....bertaik2 mata lagi nah....baru kah tau mie...

Blossom said...

ramai juga sampai mau tag 10 org ni Mi...ndak lah sia tau siapa lg yg gila2x mcm ni....