Tuesday, December 23, 2008

Cuti di KL

Haii..... penatnya.... aku baru balik dari bercuti. Alamakk... bukan lama pun... setakat 2-4 hari. Hahaha... Alaa... cuti-cuti Malaysia saja bah... Last friday aku dan hubby pigi KL - celebrate birthday dia kunun... Jadi, ceritanya aku baru sampai dari KL semalam... dan hari ni pulak start kerja... PENATTT.... Lepas tu tadi pagi laki kena balik semula pigi KL pasal ada hal penting. Kalo la kami tahu awal yang dia kena berada di KL hari ni... tak la kami balik semalam bah. Bulih la jadi syaitan sekejap - ambik EMERGENCY LEAVE konon... Hahaha... 

Geram, sedih dan kecewa pun ada bah aku ni.  Macam mana bah mau cuti panjang di hujung tahun??  Setiap kali setiap hujung tahun aku mesti tak dapat bercuti gara-gara di ofis kami tiada orang... kena bagi laluan orang yang nak sambut x'mas satu hal.  Aku pun mau juga merasa ber-white christmas di overseas!!!  Huahaahh... Sebenarnya bukan apa pun... di ofis ni, aku jaga cuti staff. Jadi bila hujung tahun, laa... banyaknya laporan cuti kena dibuat.  Laporan bulanan la, GCR, perancangan cuti staff etc.  Sekarang ni lagi... mati aku... UMS dalam perancangan... bukan lagi dalam perancangan, SEDANG dalam proses buat cuti online. So, bayangkan la... aku kena key in data semua staff punya cuti start dorang masuk kerja. Bayangkan ada yang masuk kerja tahun 1994.  So kena key in start tahun 1994 segala maklumat cuti tu. Ayo-yo... mati aku... entah bila boleh siap ni.  Aku berusaha untuk menyiapkan key in data ni sebelum 31 Dec 2008 ni. Setiap malam aku kena bawa ofiswork ke rumah nampaknya.  So, terpaksa la kerja-kerja memblogging terencat buat seketika.  Jangan rindu aku aah... 

Kepada orang ofisku yang tersayang... sebelum kamurang bercuti panjang....tolongggggg la aku... tolong la buat perancangan cuti tahunan korang dalam sistem cuti online bagi memudahkan kerjaku. Terima kasih atas kerjasama anda... Selamat Menyambut Hari Natal & Selamat Tahun Baru 2009. (Oopss... wishlist tahun baruku belum terbuat lagi!! Alamakkk...)

2 comments:

Anonymous said...

Hey Fam....I am looking forward to scrutinize your wish list for next year. My wish list for this year is 80% achieved! You have seen some of the wish list stuff, eh? Next year, I try to do a better wish list! And more interesting...! Good luck ah...

Unknown said...

www0922


fitflops clearance
nike air max
ugg boots
clarks outlet
christian louboutin
reebok outlet
bottega veneta
nike shoes
coach outlet online
christian louboutin outlet