Thursday, December 18, 2008

Who is my guardian angel??

Akhirnya petang tadi aku dapat hadiah ni daripada my Guardian Angel.  Perfume Oil Oceanus from Bodyshop dan siap ada gelang magnet lagi. Tapi yang peliknya dia ni pemalu la pulak... ndak pulak mo mengasih tau sapa dirinya. Main suruh-suruh orang tengah la pulak menghantar hadiah sama aku. Haiii... malas aku mo layan kalo mo minta diteka-teka ni....  Cuba tengok ni sama ada tekaanku betul kah... "Wahai Puan Elizabeth Ginsos.... walaupun ko tak bagi tau aku yang ko tu my Guardian Angel... dapatku rasakan ko la mamak angel aku ni...  sapa lagi di ofis ni yang pakai tu gelang magnetic?? Nah... ketara yang ko ni tak baca blog aku sebelum ni. Walau bagaimanapun, Thank you very much mamak angel.... hehehehe... walaupun tidak menepati BLING-BLING seperti yang aku mahu... tapi masih lulus la... sebab aku memang suka barangan Bodyshop.  So kiranya ko selamat la dari kutukan aku... hehehe... thank you sekali lagi mamak angel... Muaahhhs.... oh ya... Ho-Ho-Ho... Merry X'mas dan Selamat Bercuti..."

1 comment:

CathJ said...

Woww...best nya dapat perfume Bodyshop.. I pun suka lah... ;)