Thursday, December 18, 2008

Tag 5x4 by my sister - Elsa

4 pekerjaan yang telah aku lakukan dalam hidup:
1. Jadi secretary di sebuah company kecik. Tak ingat nama company tu. Aku cuma kerja di situ 1 bulan setengah. Bila aku hantar notice resign pasal dapat kerja di UMS, itu boss perempuan masam muka dengan aku dan tidak mau bercakap langsung dengan aku sampai tak bayar gaji aku setengah bulan. Sialan punya Boss.
2. Aku kerja jadi PA di Pejabat Bendahari UMS - almost 13 tahun sudah kerja di sini. Malas la mo cerita panjang pasal kerja aku di sini ni. Kalo dicerita, sampai besok pun belum tau siap ni blog.
3. Kerja jadi BINI orang (Ini dianggap kerja kah ni?? Hantam laa) Kemas rumah, vacuum, mop lantai, memasak, iron baju laki (<---- perkara yang paling aku benci!!) dan syukur la aku sudah ada amah untuk bantu aku buat kerja-kerja tu.
4. Rupanya pekerjaan aku tak sampai 4 pun... boringnya!!!! Tiada pengalaman langsung!!

4 cerita/drama bersiri yang aku nak tengok lagi dan lagi:
1. Desperate Housewives
2. The Goonies
3. White Chicks
4. Parents Trap

4 tempat aku telah pergi dalam seminggu ini:
1. Ofis UMS - boleh dikatakan 5 kali seminggu... hmm... boringggg
2. 1 Borneo - boleh dikatakan setiap tengahari...
3. Chinese Restaurant Hyatt - Dinner dengan hubby
4. Lounge Pacific Sutera - dengar2 lagu

4 makanan kegemaran aku:
1. Sup Tulang
2. Steamboat
3. Western Food
4. Italian Food

4 tempat yang sepatutnya aku berada sekarang:
1. Bercuti di Paris bersama laki - tangguh next year laa...
2. Celebrate birthday laki di Hongkong - akhirnya.... pigi KL jak... kweng-kweng-kweng
3. Shopping
4. Jumpa my friend Salmah - mo pass birthday presentnya sejak bulan September lagi. Kot-kot next year baru terbagi ni tau.

So the other 4 person I want to tagged are...
1. Kimora
2. Ajelin
3. Zue
4. Cik Kam


No comments: