Thursday, December 18, 2008

My Angel is ......

Berikutan kepada permainan Guardian Angel yang dibuat di ofis sejak minggu lepas, so tengok apa yang aku telah buat for my "angel".... Hehehe...
12 Dec 08 (Friday) - Aku surprise kan my "angel" dengan memberi dia minuman Milky Tea from Easyway (Of course la suruh orang tengah yang bagi... orang tengah pun kena disogok dengan Milky Tea jugak ni..). Aku punya "angel" mati-mati mo tau sapa dia punya Guardian Angel buat orang tengah aku ni memang makan sogok la. Dia tidak bagi tau. Bagus. Good job orang tengah!! (Tq to Rusli @ Yai)




15 Dec 08 (Monday) - Hari ni cadang mo bagi my "angel" surprise note gitu... tapi, ter-busy la pulak... sorry....


16 Dec 08 (Tuesday) - So kali ni pulak aku bagi dia ni HELLO KITTY with notes. Masa tu dia tiada di bilik. So, benda ni digantung di pintunya. Aku dengar dia masih tertanya-tanya sapa dia punya Guardian Angel. Hehehe...



17 Dec 08 (Wed) - Kali ni aku bagi dia ni 3 little cute flowers yang dibeli di kedai RM2.00 with notes saying "You Have Been Watching By Your Guardian Angel" dengan harapan dia tahu la sebenarnya aku yang membagi dia. Saja aku bagi clue dengan dia ni. Tapi dia masih tak tau. Actually, dia ada datang jumpa aku memberitahu kepadaku bahawa dia punya Guardian Angel ada memberi dia bunga. Mungkin dia saja mo bagi tau aku pasal dia tau aku suka dan mempunyai bunga2 seperti ini. Tapi aku heran dia masih tidak boleh teka yang aku la dia punya Guardian Angel. Aku dengar dia teka si Ros pulak dia punya Guardian Angel. Hahaha...



18 Dec 08 (Hari Pengakuan..) - So, hari ni adalah hari pengakuan.... aku tahu dia tak akan masuk ofis hari ni pasal dia ada kerja di luar. So, tak boleh la aku bagi dia face to face ni hadiah. Hari Jumaat baru dia masuk ofis sedangkan aku start cuti esok. Walau bagaimanapun, aku harap dia akan membaca blog ini.
So, my Dear Angel, sekiranya ko membaca blog aku ni.... nah ambik ni hadiah!! I know its not from TOMEI... but i hope you will love it .... Jangan baca ni blog lama-lama. Pigi sambung buat kerja!!! Hahaha....


Mo tau siapa my "angel" tu????

............

.........

........

..........

..........

..........

........

................

..............

Sila turun bawah....

.............

...........

.......................

............

..............

...........

..... lagi....

..................

....................

................

...........

turun lagi....

....................

......................

......................

..................

......................

sila turun lagi....

................

.......................

.............

.............

...............

sila turun sikit lagi.....

......................

................

...............

.................

sila-sila....

..................

..............

...............

.........

aa...ah... betul la tu...

...............

.............

...............

.............

betul la namanya tu....

..........................

.................

..............

.............

.......

SILAWATI la namanya!!!

Hahaha....

MERRY X'MAS!!

4 comments:

CathJ said...

comelllllnyaaaaaaaa itu 'mouse' hehehehe....light green... (Itu pula yg saya nampak..hihihi)

Agee said...

hmm ko punya Guardian Angel siapa pula?
Bestnya jadi angel ko kan. banyak hadiah dapat hehehehe

CHINA DOLL said...

To Agee,
Guardian Angelku bagi aku perfume bodyshop & gelang magnet. Ketara dia x baca blog aku. Kah kah kah... tapi ok jugak la...

Anonymous said...

sebenarnya kan aku mula dah suspect ko lah guardian angel aku sebab ko ni jenis bagi memo dan rajin tulis nota...cara-cara ayat pun macam ayat famila...TQ lah teramat sangat.. kalau aku bagi tunjuk c maria mesti dia mau jugak hehehehe..termakan jugak aku bila ko cakap ko guardian saima..tapi cara ko tengok c elly tu lain macam ja...apa-apa pun ko tetap sahabat paling favorite...HAVE A NICE DAY TO YOU TOO...