Thursday, December 25, 2008

I'm married with a shopaholic husband!

Oh... sempena birthday hubby, aku telah membenarkan dia untuk bershopping gila-gila. Actually, laki aku ni kuat shopping sebenarnya.  Kali ni turn aku pulak yang menengok dia shopping. Bukannya aku tak mo shopping.... cuma macam tiada pulak barang-barang yang aku berkenan. Tapi laki aku ni kena di-control sikit-sikit perangai shoppingnya pasal aku kenal betul perangainya ni.  Dia ni jenis hangat-hangat taik ayam.  Sometimes beli barang, sekali pakai jak lepas tu dah tak tengok benda tu lagi.  So, kali ni aku bagi green light dengan dia. Baju dan seluar mesti beli pasal laki sudah menggemuk sejak berenti merokok!!

So, ini la kejadiannya apabila membenarkan laki shopping sendiri.... (hmmm.... macam jeles aku tengok dia shopping ni tau...)


Satu baju saja yang dia berkenan. 5 pasang baju lagi telah ditempah/jahit. Hujung tahun ni baru siap.


OMG!! 3 pasang kasut!! Laki aku ni memang gila kasut.  Yang belt ni la laki suruh aku bayar sempena hadiah harijadi nya konon.  Ooh! So, tidak surprise langsung! Adakah main suruh-suruh. Hehehe... biasa la tu kan...

Set penjagaan muka from LAB Series untuk laki aku. Kira ni pun hadiah dari aku jugak la. Sebelum ni laki cuma pakai cleanser and mosturizer product Nivea saja. Kesian.  Harap dia pakai la set ni.  Hmmm.... barang-barang di atas ni nampak macam gambar hantaran kahwin la pulak. Kweng-kweng-kweng


Yang ni pulak set aftershave Loccitane - birthday present from my sister untuk my hubby.
Hmmm.... ngam la tu. Biar dia grooming sikit. Hahaha...

Yang ni pulak apa?? ooo... laki telah membeli google! OMG... bergaya betul dia ni! Mau jugak pakai google berenang!!

3 comments:

Alicia Kee said...

laki ku pun pakai itu lab series..aku tgk sama jak pun...padahal org tu promote bukan main lagi...dlm masa 3 bulan boleh nmpk beza mukak..ndak pulak betukar jadi brad pitt ka beckham ka..hahahha

Myelsakee said...

stoking GUNZE ndak da kah? dapat paper bag tu

CathJ said...

LOL..LOL...sama lah laki kita tu geng... kalau dorang shopping berjam2, sekali I mau start my shopping...tunggu 5 minit pun nda buli.. kurenggggg....