Thursday, December 25, 2008

theabroma CHOCOLATE Lounge

22 Dec 2008, hari ni kami breakfast @ theabroma Chocolate Lounge, Pavilion.  Ya. Di Pavilion lagi. Pasal trip kali ni kami tinggal di Hotel Novotel.  Hotel ni dekat betul dengan Pavilion.  Senang la kalau tinggal di sini sebab ada jejantas yang tembus terus di Pavilion. Bukan saja kerana dia dekat dengan Pavilion tapi mesti ingat... ACCOR member ada special rate. Ok... berbalik kita kepada theabroma tadi tu... Iklannya nampak begitu menarik sekali. Ada banyak chocolate.... here there everywhere chocolate. Jadi aku bawa hubby breakfast di situ.


Hubby order breakfast set A - RM11.00++ only



Pancakes drizzled with molten chocolate



Long Black



Aku order ala-carte.
Spinach Chicken Crepe


Ms. Coco Frappe (Belgian Dark Chocolate Frappe)



Rating: **
Ndak sedap langsung!!! Minumannya terlampau manis padahal Ms. Coco Frappe ni la yang paling tidak manis kunun. Yucksss.... Makanan yang aku order tu lagi... alamakk... dasyattttttt.... Tiada rasa langsung!! Pancakes hubby pulak macam ala kadar. Tiada speciality langsung. Pokoknya aku tidak akan pigi ke kedai ni lagi... sungguh tidak berbaloi...


1 comment:

Alicia Kee said...

kalau la aku ni jenis mcm kau mkn tanpa di control...mcm mana la badan ku ya...sdgkn dicontrol pun begini la hasilnya....