Thursday, July 16, 2009

Goodies from Fuji Xerox

Hello everybody.... Tengok la sini....

Kelmarin aku dapat ni goodies daripada Fuji Xerox KK sempena launching dorang punya machine baru kot... Thanks Chloe.... thank you Fuji Xerox KK.  Walaupun aku tidak pigi masih dapat goodies juga.  Ini sudah cukup bagus.

Dalam beg goodies ni ada.... sebuah mug, 1 batang pen, postcard special yang ada tulisan namaku (jan jelesss.....)  & yang warna pink tu adalah pembersih keyboard & screen PC.


Tingu ni.  Haa... yang berus tu untuk buang habuk di keyboard manakala sponge hitam tu untuk kasih bersih screen PC.  Selain itu, fungsi benda ni juga boleh klip memo di atasnya.


Mari sini tengok postcard ni dekat-dekat. Nanti kamu tidak nampak namaku di situ. Hehehe...



Ok... lagi dekat.... ada tulisan For Famila - eee... bestnya...


Ini Postcard Raya... Hmm.... awalnya.


Tapi ini lagi awal. Postcard X'mas - Seasons Greetings from Famila

A greeting from Famila...


Ini pula tulisan di belakang postcard tu.  So special coz ada my name lagi.  So cute.  I loike.... Thank you again Fuji Xerox.



5 comments:

amoi said...

shon, kenapa sia tiak pernah dapat goodies begini dari fuji xerox? Selalu sia dapat invitation jak with my name printed.mau di marah ni tau.

Kiko Pika said...

baik nya hati mereka.

CathJ said...

Best nyaaaa..... Ohhh kad xmas tu ada tulis 'From Familia' kan??? Nah! Confirm2 ja booking utk saya... kikikikikik... ;-p

Tapi apa pun... itu pembersih pink juga yg cute nad hebat... isshhhh..... cuteeeeeeeee......!!!

CHINA DOLL said...

Shon - Pasal ko tiada urang dalam. Aku pun selalu dpt invitation tp aku x mo pigi. Yang ni orang tolong aku register siap2. Main buyuk punya. Hehehe.

Kyeko - Kenapa aku x pernah nampak ko kerja di UMS??

Cath - From FAMILA bah.. bukan FAMILIA. Mengkali ko talampau ingat sama FAMILIA SUPERSTORE di Wisma Merdeka ni tau. Hehehe.

Unknown said...

jeles eeeehhh